Fredag och
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Fredag och

    jag är snart på väg till frissan. Se'n ska jag slänga en blick på de kemiuppgifter jag så fint scannade och plockade stoppade in i ett dokument igår (möjligen förstår jag inte allt jag borde, men eleverna får alltid uppgifterna fint utskrivna !). Gubben bjuder på lunch på gymnasiets jättelika "self" (finns dock en särskild liten sal för lärare) innan förhöret, och efter detsamma har hans kollega lovat mig te på ikea, om jag först hjälper till att lasta in en skrivbordsskiva i hans bil. En elev väntar klockan halv fem, och sedan är dagen nästan slut !
    Hej på er !
  2. 1
    Fredag och jag är snart på väg till frissan. Se'n ska jag slänga en blick på de kemiuppgifter jag så fint scannade och plockade stoppade in i ett dokument igår (möjligen förstår jag inte allt jag borde, men eleverna får alltid uppgifterna fint utskrivna !). Gubben bjuder på lunch på gymnasiets jättelika "self" (finns dock en särskild liten sal för lärare) innan förhöret, och efter detsamma har hans kollega lovat mig te på ikea, om jag först hjälper till att lasta in en skrivbordsskiva i hans bil. En elev väntar klockan halv fem, och sedan är dagen nästan slut !
    Hej på er !
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    Hej pà dig.
    Här skall vi till fabriken för att göra lite "espaces verts". Inte min favorit men men..
    Solen skiner i alla fall.
    Ha en fin dag!
  4. 2
    Hej pà dig.
    Här skall vi till fabriken för att göra lite "espaces verts". Inte min favorit men men..
    Solen skiner i alla fall.
    Ha en fin dag!
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3
    Vad ni sliter vid fabriken ! Är det inte det ena, så är det det andra. Blev ni av med galgarna ?
  6. 3
    Vad ni sliter vid fabriken ! Är det inte det ena, så är det det andra. Blev ni av med galgarna ?
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Har en riktigt seg morgon. Har inte klivit upp än men dricker kaffe i sängen. Sov illa i natt.
    Grått väder ute. Mannen ska iväg på lunch med kompis och jag och barnen har inga planer förutom handla mat.
  8. 4
    Har en riktigt seg morgon. Har inte klivit upp än men dricker kaffe i sängen. Sov illa i natt.
    Grått väder ute. Mannen ska iväg på lunch med kompis och jag och barnen har inga planer förutom handla mat.
  9. Medlem sedan
    Feb 2001
    #5
    Vi var nog slavar i ett tidigare liv...Varje gàng säger jag "detta är sista gàngen jag bär tunga saker"...
    Japp galgarna är borta, skönt. Pà söndag i samband med vàrt slavliv har vi anmält oss till byloppiset där vi har 143 stora plastbackar fulla med bràte som skall säljas och en liten lastbil full med kartonger. Vi är nog galna.
  10. 5
    Vi var nog slavar i ett tidigare liv...Varje gàng säger jag "detta är sista gàngen jag bär tunga saker"...
    Japp galgarna är borta, skönt. Pà söndag i samband med vàrt slavliv har vi anmält oss till byloppiset där vi har 143 stora plastbackar fulla med bràte som skall säljas och en liten lastbil full med kartonger. Vi är nog galna.
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Ibland är det bra att vara galen.
  12. 6
    Ibland är det bra att vara galen.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar