Nu vill jag ha full pott på Lotto
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #1
  2. 1
    Nu vill jag ha full pott på Lotto http://www.hemnet.se/bostad/villa-9r...ag-101-7510135

    Skulle nog trivas där
  3. Medlem sedan
    Apr 2008
    #2
    De har likadan gunghäst som jag har, och svansen är sliten på samma sätt

    Fint,
  4. 2
    De har likadan gunghäst som jag har, och svansen är sliten på samma sätt

    Fint,
  5. Medlem sedan
    Oct 2006
    #3
    åh jag med, och jag tittade inte ens på bilderna. Fridhem är väl där bakom Ribban? Underbart ställe!
  6. 3
    åh jag med, och jag tittade inte ens på bilderna. Fridhem är väl där bakom Ribban? Underbart ställe!
  7. Medlem sedan
    Oct 2014
    #4
    Åh jag nöjer mig med en halv pott så jag kan ta ett halvår tjänstedigt och tokresa runt jorden 😉
  8. 4
    Åh jag nöjer mig med en halv pott så jag kan ta ett halvår tjänstedigt och tokresa runt jorden 😉
  9. Medlem sedan
    Jul 2003
    #5
    Du kan ta det Adressen är säkert rätt, men huset inte riktigt för mig. Och när det gäller adressen, så nä jag vill ju inte flytta från min gata heller.

    Drömmer ibland om sommarstuga a la skånelänga med vasstak på Österlen, med krypavstånd till havet, men nej - jag ska nog inte ha det heller (oavsett om jag har råd eller inte).
  10. 5
    Du kan ta det Adressen är säkert rätt, men huset inte riktigt för mig. Och när det gäller adressen, så nä jag vill ju inte flytta från min gata heller.

    Drömmer ibland om sommarstuga a la skånelänga med vasstak på Österlen, med krypavstånd till havet, men nej - jag ska nog inte ha det heller (oavsett om jag har råd eller inte).
  11. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #6
    Du får hälsa på mig, inget vasstak och inte på Österlen, men väl södra delen på västkusten och gångavstånd till härliga bad (sommarstuga alltså)
  12. 6
    Du får hälsa på mig, inget vasstak och inte på Österlen, men väl södra delen på västkusten och gångavstånd till härliga bad (sommarstuga alltså)
  13. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #7
    Ja, de mer exklusiva delarna av Malmö, ibland cyklar jag igenom området på vägen hem från arbetet
  14. 7
    Ja, de mer exklusiva delarna av Malmö, ibland cyklar jag igenom området på vägen hem från arbetet
  15. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #8
    Det skulle också vara något
  16. 8
    Det skulle också vara något
  17. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #9
    Jag har säkert haft en gunghäst, men inget minne av någon sådan
  18. 9
    Jag har säkert haft en gunghäst, men inget minne av någon sådan
  19. Medlem sedan
    Jul 2003
    #10
  20. 10
  21. Salander
    #11
    Det där kommer väl gå upp betydligt i pris?
    Verkar "billigt" för att ligga centralt och vara så rymligt? Känns som ett lockpris eller ligger Malmöpriserna så långt under Stockholmspriserna?
  22. 11
    Det där kommer väl gå upp betydligt i pris?
    Verkar "billigt" för att ligga centralt och vara så rymligt? Känns som ett lockpris eller ligger Malmöpriserna så långt under Stockholmspriserna?
  23. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #12
    Troligen inte så mycket, priserna är lägre här, men så har vi också en massa slott och herresäten inom inte alltför långa avstånd som alternativ.
    Det är ju bara att titta på slutpriserna så ser man att det är inte så många som kommer över 10 mille, även på dessa attraktiva adresserna
  24. 12
    Troligen inte så mycket, priserna är lägre här, men så har vi också en massa slott och herresäten inom inte alltför långa avstånd som alternativ.
    Det är ju bara att titta på slutpriserna så ser man att det är inte så många som kommer över 10 mille, även på dessa attraktiva adresserna
  25. Salander
    #13
    Det är så alltså? Skulle gå för det tredubbla, om det räcker, om det låg i Sthlm. Lycka till med Lottovinsten!
  26. 13
    Det är så alltså? Skulle gå för det tredubbla, om det räcker, om det låg i Sthlm. Lycka till med Lottovinsten!
  27. Medlem sedan
    Mar 2006
    #14
    Jag trivs ju här under min korkek i grannstaden så du får det , jag bor inte riktigt så pampigt men det blev något billigare också . Annars gillar jag delar av stilen!
  28. 14
    Jag trivs ju här under min korkek i grannstaden så du får det , jag bor inte riktigt så pampigt men det blev något billigare också . Annars gillar jag delar av stilen!
  29. Medlem sedan
    Nov 1998
    #15
    Det var ett verkligt bra hus! Ordentliga ombyggda toaletter och kök, rejält tak, fjärrvärme och rimliga driftskostnader.
    Kan kanske gå upp lite pris.

    Hoppas att du får en storvinst!
  30. 15
    Det var ett verkligt bra hus! Ordentliga ombyggda toaletter och kök, rejält tak, fjärrvärme och rimliga driftskostnader.
    Kan kanske gå upp lite pris.

    Hoppas att du får en storvinst!
  31. Medlem sedan
    May 2004
    #16

    Jag skiter i....

    huset men vill gärna ha full pott på lotto så jag kan sluta jobba, fy fn vad gott det vore.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  32. 16
    Jag skiter i.... huset men vill gärna ha full pott på lotto så jag kan sluta jobba, fy fn vad gott det vore.
  33. Medlem sedan
    Dec 2005
    #17
    Jag är sugen på detta http://www.svenskfast.se/fritidshus/...7440#bildlista

    Behöver inte ens vinna på lotto för att ha råd.

    ( och kolla utsikten!, det är så man ska leva )
  34. 17
    Jag är sugen på detta http://www.svenskfast.se/fritidshus/...7440#bildlista

    Behöver inte ens vinna på lotto för att ha råd.

    ( och kolla utsikten!, det är så man ska leva )
  35. Medlem sedan
    Aug 2013
    #18
    S.k. "dra åt helvete"-pengar.
  36. 18
    S.k. "dra åt helvete"-pengar.
  37. Medlem sedan
    May 2004
    #19

    ha ha ja..

    precis så. Ta långfingret och kör upp anus typ
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  38. 19
    ha ha ja.. precis så. Ta långfingret och kör upp anus typ
  39. Medlem sedan
    Nov 1998
    #20
    Helt sagolikt, särskilt att man har underbar utsikt även från utedasset! Och så driftskostnaden på ca 200 kr/mån.
  40. 20
    Helt sagolikt, särskilt att man har underbar utsikt även från utedasset! Och så driftskostnaden på ca 200 kr/mån.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar