Lördag,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Lördag,

    idag skulle jag vilja inte behöva tänka på alla andra i familjen, men det fungerar inte. F har konståkningsgalor, hon är på träning och det fattas ett par strumpbyxor till eftermiddagen och dessutom kan hon inte bestämma sig på vilket högstadium hon vill gå nästa år, S är stressad av slutet av terminen och valen att göra till gymnasiet. Jag har en elev om en halvtimme och har inte ätit frukost. Tvättmaskinen är däremot laddad, lunchen delvis förberedd. Svärmor med man lär dyka upp innan jag kommer hem.
    Hoppas loppisförberedelserna går bra CuP ! Och att solen lyser både här och där !
  2. 1
    Lördag, idag skulle jag vilja inte behöva tänka på alla andra i familjen, men det fungerar inte. F har konståkningsgalor, hon är på träning och det fattas ett par strumpbyxor till eftermiddagen och dessutom kan hon inte bestämma sig på vilket högstadium hon vill gå nästa år, S är stressad av slutet av terminen och valen att göra till gymnasiet. Jag har en elev om en halvtimme och har inte ätit frukost. Tvättmaskinen är däremot laddad, lunchen delvis förberedd. Svärmor med man lär dyka upp innan jag kommer hem.
    Hoppas loppisförberedelserna går bra CuP ! Och att solen lyser både här och där !
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Sitter med familjen och väntar på att bio, tomorrowland, ska börja.
  4. 2
    Sitter med familjen och väntar på att bio, tomorrowland, ska börja.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar