Vad skönt att det regnar.
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Vad skönt att det regnar.

    Eftersom jag är inne i en minst sagt intensiv arbetsperiod känns det som om jag behövde ta mig i kragen och storslappa, det är lätt att man kör på i samma tempo hela veckan annars. Så idag har jag

    -inte tränat
    -inte jobbat i trädgården
    -inte städat

    men däremot har jag

    -strosat runt i närmaste shoppingcentret en timme för att inhandla brallor till sonen
    -fikat med syrran
    -tagit en tupplur
    -läst en bok

    nu gör jag faktiskt någon lite mer aktivt, jag bakar bullar. Det händer inte ofta det, men idag var jag sugen. Sen skall jag äta mannens goda lammgryta, dricka rödtjut och somna i soffan tänkte jag.

    En alldeles lagom dag!

    ps. Tror ni det blir gott att fylla bullar med nötcreme eller bara sliskigt?
  2. 1
    Vad skönt att det regnar. Eftersom jag är inne i en minst sagt intensiv arbetsperiod känns det som om jag behövde ta mig i kragen och storslappa, det är lätt att man kör på i samma tempo hela veckan annars. Så idag har jag

    -inte tränat
    -inte jobbat i trädgården
    -inte städat

    men däremot har jag

    -strosat runt i närmaste shoppingcentret en timme för att inhandla brallor till sonen
    -fikat med syrran
    -tagit en tupplur
    -läst en bok

    nu gör jag faktiskt någon lite mer aktivt, jag bakar bullar. Det händer inte ofta det, men idag var jag sugen. Sen skall jag äta mannens goda lammgryta, dricka rödtjut och somna i soffan tänkte jag.

    En alldeles lagom dag!

    ps. Tror ni det blir gott att fylla bullar med nötcreme eller bara sliskigt?
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2
    Det låter som en alldeles lagom dag, ja

    Nötcreme i bullar kan bli kalasbra, men jag skulle inte bre på FÖR mycket. Lagom är bäst .
  4. 2
    Det låter som en alldeles lagom dag, ja

    Nötcreme i bullar kan bli kalasbra, men jag skulle inte bre på FÖR mycket. Lagom är bäst .
  5. Medlem sedan
    Oct 2014
    #3
    vad skönt det lät. ja man behöver tokslappa i bland när man haft perioder av mycket. Tror också att de där bullarna blir hur goda som helst
  6. 3
    vad skönt det lät. ja man behöver tokslappa i bland när man haft perioder av mycket. Tror också att de där bullarna blir hur goda som helst
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar