Elcykelträsket :)
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2001
    #1

    Elcykelträsket :)

    Efter Salanders eminenta förslag och dagens insikt om att det där med att cykla var urkul med det var då faaa..... vad det var segt å knastrigt i dag låter elcykel rätt lockande. För ut vill man ju. Ofta

    Är det någon av er som har lite koll på elcyklar? De är ju måttligt till förfärligt dyra så det vore ju bra att pricka rätt. Ska kolla med sjukgymnasten om det är bättre att ha en man lutar sig fram över eller sitter mer rak i ryggen också.

    Jag köper alltså cykel ungefär vart tjugonde år och vet inte ens var jag skulle kunna börja leta fast moderaten gastar ju BILTEMA så fort något ska handlas alls.....Han har en rätt osund fixering vid den där kedjan

    Tacksam för alla förslag!
    unlearn
  2. 1
    Elcykelträsket :) Efter Salanders eminenta förslag och dagens insikt om att det där med att cykla var urkul med det var då faaa..... vad det var segt å knastrigt i dag låter elcykel rätt lockande. För ut vill man ju. Ofta

    Är det någon av er som har lite koll på elcyklar? De är ju måttligt till förfärligt dyra så det vore ju bra att pricka rätt. Ska kolla med sjukgymnasten om det är bättre att ha en man lutar sig fram över eller sitter mer rak i ryggen också.

    Jag köper alltså cykel ungefär vart tjugonde år och vet inte ens var jag skulle kunna börja leta fast moderaten gastar ju BILTEMA så fort något ska handlas alls.....Han har en rätt osund fixering vid den där kedjan

    Tacksam för alla förslag!
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2
    En av mina körkompisar köpte en elcykel förra året. De valde en från Clas Ohlson. De jämförde framförallt batterierna och deras kapacitet och kom fram till att de var nästan samma fast priset mycket bättre där!
  4. 2
    En av mina körkompisar köpte en elcykel förra året. De valde en från Clas Ohlson. De jämförde framförallt batterierna och deras kapacitet och kom fram till att de var nästan samma fast priset mycket bättre där!
  5. Medlem sedan
    Apr 2001
    #3
    Tack, den får stå med på listan efter saker att kolla på!
  6. 3
    Tack, den får stå med på listan efter saker att kolla på!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar