Blivande mammor i Norrköping?
Träffas där ni bor
  1. Medlem sedan
    Feb 2015
    #1

    Blivande mammor i Norrköping?

    Hej!

    Tänkte kolla om det finns fler blivande mammor i Norrköping som ska ha barn i slutet av sommaren/hösten? Jag och min sambo väntar vårt första barn (en pojke) i september Jag är relativt nyinflyttad i stan och skulle tycka det vore jättekul att lära känna andra mammor här.

    Hoppas vi hörs!
  2. 1
    Blivande mammor i Norrköping? Hej!

    Tänkte kolla om det finns fler blivande mammor i Norrköping som ska ha barn i slutet av sommaren/hösten? Jag och min sambo väntar vårt första barn (en pojke) i september Jag är relativt nyinflyttad i stan och skulle tycka det vore jättekul att lära känna andra mammor här.

    Hoppas vi hörs!
  3. Medlem sedan
    Feb 2015
    #2
    Hej,
    Vi ska också ha en pojke i september, vårt första barn
    Precis som ni så är vi relativt nyinflyttade i stan.
  4. 2
    Hej,
    Vi ska också ha en pojke i september, vårt första barn
    Precis som ni så är vi relativt nyinflyttade i stan.
  5. Medlem sedan
    Jun 2015
    #3
    Hej! Jag och min sambo har bf i slutet av november, så inte riktigt sommar/höst, men hade varit kul att lära känna fler blivande mammor. Vi väntar också vårt första barn, en pojke
  6. 3
    Hej! Jag och min sambo har bf i slutet av november, så inte riktigt sommar/höst, men hade varit kul att lära känna fler blivande mammor. Vi väntar också vårt första barn, en pojke
  7. Medlem sedan
    Feb 2015
    #4
    Hej på er!

    Vad kul att vi alla ska få pojkar ☺️ Hur mår ni och hur gamla är ni? ��
  8. 4
    Hej på er!

    Vad kul att vi alla ska få pojkar ☺️ Hur mår ni och hur gamla är ni? ��
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar