Potträning på kort tid! Söker testfamilj
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2015
    #1

    Potträning på kort tid! Söker testfamilj

    Hej!


    Planerar du att potträna inom kort?


    Jag har tillsammans med min man skrivit en bok om en helt ny metod för potträning.


    Vi söker nu några familjer som vill läsa boken samt potträna enligt dess upplägg inom kort.


    Metoden gör det möjligt att potträna på kort tid, samtidigt som ditt barn har roligt och trivs på vägen - helt utan stress och press.


    Vi kom själva i kontakt med det här tillvägagångssättet genom vänner i Italien och provade på vår dotter med mycket bra resultat. Sedan dess har alla vi stött på frågat oss hur vi gjorde, och så föddes idén till att skriva den här boken.


    Intresserad av att veta mer?
    Skicka mig ett privat meddelande så tar vi vidare kontakt.


    Tack och ha en bra dag
    /Sofia
  2. 1
    Potträning på kort tid! Söker testfamilj Hej!


    Planerar du att potträna inom kort?


    Jag har tillsammans med min man skrivit en bok om en helt ny metod för potträning.


    Vi söker nu några familjer som vill läsa boken samt potträna enligt dess upplägg inom kort.


    Metoden gör det möjligt att potträna på kort tid, samtidigt som ditt barn har roligt och trivs på vägen - helt utan stress och press.


    Vi kom själva i kontakt med det här tillvägagångssättet genom vänner i Italien och provade på vår dotter med mycket bra resultat. Sedan dess har alla vi stött på frågat oss hur vi gjorde, och så föddes idén till att skriva den här boken.


    Intresserad av att veta mer?
    Skicka mig ett privat meddelande så tar vi vidare kontakt.


    Tack och ha en bra dag
    /Sofia
  3. Medlem sedan
    Jun 2015
    #2
    Ett tillägg kring ovanstående:

    Metoden vänder sig till barn från 18 månader och uppåt. Du kan även börja tidigare men detta är inte en metod för baby-pottning, det är något helt annat.

    Barnet behöver inte ha någon pottvana alls sen tidigare, det är faktiskt en fördel om ni börjar helt från början.

    Det kostar ingenting att vara med och testa metoden. Vi skickar boken till er och ni provar samt lämnar feedback - så enkelt är upplägget.

    Vore jättekul om ni ville vara med
    /Sofia & Michael
  4. 2
    Ett tillägg kring ovanstående:

    Metoden vänder sig till barn från 18 månader och uppåt. Du kan även börja tidigare men detta är inte en metod för baby-pottning, det är något helt annat.

    Barnet behöver inte ha någon pottvana alls sen tidigare, det är faktiskt en fördel om ni börjar helt från början.

    Det kostar ingenting att vara med och testa metoden. Vi skickar boken till er och ni provar samt lämnar feedback - så enkelt är upplägget.

    Vore jättekul om ni ville vara med
    /Sofia & Michael
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #3

    Potträning på kort tid! Söker testfamilj

    Låter spännande! Skulle gärna vilja veta lite mer om det. Vi tänkte börja "pott-träna" dottern (3 år i sept) nu under sommaren.
  6. 3
    Potträning på kort tid! Söker testfamilj Låter spännande! Skulle gärna vilja veta lite mer om det. Vi tänkte börja "pott-träna" dottern (3 år i sept) nu under sommaren.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar