Allsång! Petra Marklund <3
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Jan 2014
    #1

    Allsång! Petra Marklund <3

    Heeej alla fina! Snart börjar ju Allsång på Skansen igen Vilka artister hoppas ni på kommer och spelar i år?

    Jag älskar Petra Marklund så jag hoppas att hon blir kvar i några år till ! Girlpower!!
  2. 1
    Allsång! Petra Marklund <3 Heeej alla fina! Snart börjar ju Allsång på Skansen igen Vilka artister hoppas ni på kommer och spelar i år?

    Jag älskar Petra Marklund så jag hoppas att hon blir kvar i några år till ! Girlpower!!
  3. Medlem sedan
    Mar 2014
    #2
    Älskar henne med! Hennes nya låt är ju helt amazing! https://open.spotify.com/track/5PKmS3zd8bJzBeFvkqU6sK
  4. 2
    Älskar henne med! Hennes nya låt är ju helt amazing! https://open.spotify.com/track/5PKmS3zd8bJzBeFvkqU6sK
  5. Medlem sedan
    Jan 2014
    #3
    Ja den är så bra! Älskar alla hennes låtar på svenska
  6. 3
    Ja den är så bra! Älskar alla hennes låtar på svenska
  7. Medlem sedan
    Mar 2014
    #4
    Håller helt med dig där!
  8. 4
    Håller helt med dig där!
  9. Medlem sedan
    Jun 2014
    #5
    Ja Petra Marklund känns så mycket mer modern än tidigare allsångsledare Förstår inte att hon var så kritiserad tidigare för hennes insats.
  10. 5
    Ja Petra Marklund känns så mycket mer modern än tidigare allsångsledare Förstår inte att hon var så kritiserad tidigare för hennes insats.
  11. Medlem sedan
    Jan 2014
    #6
    Så himla synd med vädret igår bara men annars tycker jag att det var ett bra program rakt igenom Petra briljerade som vanligt med hennes vackra leende!
  12. 6
    Så himla synd med vädret igår bara men annars tycker jag att det var ett bra program rakt igenom Petra briljerade som vanligt med hennes vackra leende!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar