Onsdag tjohej!
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Feb 2001
    #1

    Onsdag tjohej!

    Solen skiner.
    Vi drunknar i papper.
    Lillebror pluggar lite inför examen i morgon, vi väntar spänt pà svar för gymnasiet men datorn pà akademin verkar ha kraschat.
    Storebror lever glada livet i södern med svenska kusinerna men dyker upp i kväll. Jag har hittat engelskakurs till honom förhoppningsvis fràn och med söndag.
    I kväll blir det gympa och sen dans.
    Ha det gott!
  2. 1
    Onsdag tjohej! Solen skiner.
    Vi drunknar i papper.
    Lillebror pluggar lite inför examen i morgon, vi väntar spänt pà svar för gymnasiet men datorn pà akademin verkar ha kraschat.
    Storebror lever glada livet i södern med svenska kusinerna men dyker upp i kväll. Jag har hittat engelskakurs till honom förhoppningsvis fràn och med söndag.
    I kväll blir det gympa och sen dans.
    Ha det gott!
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Visst är det härligt med sol, ska njuta in i det sista då det tydligen är urdåligt väder i Sverige dit vi åker om en vecka...
    Vart i England åker storebror? Ska snart på fotvård och sen ut och leta shorts till sonen som växer ur kläder på nolltid.
  4. 2
    Visst är det härligt med sol, ska njuta in i det sista då det tydligen är urdåligt väder i Sverige dit vi åker om en vecka...
    Vart i England åker storebror? Ska snart på fotvård och sen ut och leta shorts till sonen som växer ur kläder på nolltid.
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3
    Han skall till Bournemouth 2v och sen har han planer att hitta ett jobb i trakterna och vara kvar sà länge det gàr. Vi fàr se.
    Härligt med fotvàrd! Var skall du i Sverige?
  6. 3
    Han skall till Bournemouth 2v och sen har han planer att hitta ett jobb i trakterna och vara kvar sà länge det gàr. Vi fàr se.
    Härligt med fotvàrd! Var skall du i Sverige?
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4
    Hitta ett jobb i England alltså? Spännande! Jag ska som vanligt till föräldrarna som spenderar somrarna på mammas föräldragård på landet utanför Växjö. Vi ska även vara 4 dagar uppe i Stockholm (Tyresö strand) hos min syster och hennes familj. Hoppas på en tur till skärgårds-ö en av dagarna, måtte det bara bli lite bättre väder därborta!
  8. 4
    Hitta ett jobb i England alltså? Spännande! Jag ska som vanligt till föräldrarna som spenderar somrarna på mammas föräldragård på landet utanför Växjö. Vi ska även vara 4 dagar uppe i Stockholm (Tyresö strand) hos min syster och hennes familj. Hoppas på en tur till skärgårds-ö en av dagarna, måtte det bara bli lite bättre väder därborta!
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Hej hej!
    Visst är det härligt med sommarväder!

    Känns som om det är långt till sommarlovet men vi ska väl överleva.

    Skola som vanligt idag.
  10. 5
    Hej hej!
    Visst är det härligt med sommarväder!

    Känns som om det är långt till sommarlovet men vi ska väl överleva.

    Skola som vanligt idag.
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Bournemouth blir nog toppen!
  12. 6
    Bournemouth blir nog toppen!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar