Så var det dags för "brevet"
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Så var det dags för "brevet"

    som någonstans någon gång, skulle ha kunnat påminna om en svensk realexamen. Nu är behövs den inte längre, eftersom man kan komma in på gymnasiet även utan. Och storasyster har klarat den, även innan hon går dit, hon har redan alla poäng som krävs ! Ändå är hon extremt stressad. Jag är ledsen och orolig för henne. Ändå är det med lillasyster som jag ska ge mig ut snart, på en ultraljudsmagochtarmundersökni ng.
  2. 1
    Så var det dags för "brevet" som någonstans någon gång, skulle ha kunnat påminna om en svensk realexamen. Nu är behövs den inte längre, eftersom man kan komma in på gymnasiet även utan. Och storasyster har klarat den, även innan hon går dit, hon har redan alla poäng som krävs ! Ändå är hon extremt stressad. Jag är ledsen och orolig för henne. Ändå är det med lillasyster som jag ska ge mig ut snart, på en ultraljudsmagochtarmundersökni ng.
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    Hoppas att dagen blir bra för dig och dina flickor. Här är lillebror inte det minsta stressad för brevet. Däremot har vi inte fàtt resultatet för gymnasiet vilket är stressande. Det skulle kommit pà tisdag.
  4. 2
    Hoppas att dagen blir bra för dig och dina flickor. Här är lillebror inte det minsta stressad för brevet. Däremot har vi inte fàtt resultatet för gymnasiet vilket är stressande. Det skulle kommit pà tisdag.
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Hoppas det gick bra för alla
  6. 3
    Hoppas det gick bra för alla
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar