Återstår bara denna fredag,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Återstår bara denna fredag,

    sedan har hela familjen sommarlov (eller nästan : på måndag förmiddag ska vi besöka F:s nya högstadium) ! Jag känner mig ändå onödigt stressad. Ska se till att tre töser får lunch (vad ?!), kanske fixa chokladbollar eller kladdkaka, köra till högstadiet en sista gång då det ska lämnas tillbaka böcker, sedan är det fikadags med de två klasser jag har haft matteförhör, möjligen vill alla töser följa med. Och klockan 18 kommer finfrämmande - LOx med familj - så jag måste komma på vad jag ska bjuda på, och se till att det blir inhandlat. Jag hoppas att det ännu finns jordgubbar till efterrätt.
    Efter en riktig kanondag igår, är det idag duggregn i luften, det är lite synd tycker jag allt, skulle gärna vilja kunna sitta ute ikväll.
    Allt gott till er !!
  2. 1
    Återstår bara denna fredag, sedan har hela familjen sommarlov (eller nästan : på måndag förmiddag ska vi besöka F:s nya högstadium) ! Jag känner mig ändå onödigt stressad. Ska se till att tre töser får lunch (vad ?!), kanske fixa chokladbollar eller kladdkaka, köra till högstadiet en sista gång då det ska lämnas tillbaka böcker, sedan är det fikadags med de två klasser jag har haft matteförhör, möjligen vill alla töser följa med. Och klockan 18 kommer finfrämmande - LOx med familj - så jag måste komma på vad jag ska bjuda på, och se till att det blir inhandlat. Jag hoppas att det ännu finns jordgubbar till efterrätt.
    Efter en riktig kanondag igår, är det idag duggregn i luften, det är lite synd tycker jag allt, skulle gärna vilja kunna sitta ute ikväll.
    Allt gott till er !!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Hoppas du inte är för stressad och att ni får en härlig dag. Här har vi vardag med skola följt av fotbollsträning.
  4. 2
    Hoppas du inte är för stressad och att ni får en härlig dag. Här har vi vardag med skola följt av fotbollsträning.
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3
    Vad kul med Lox-besök! Här blev det sommarlov hurra. Provet i morse blev avklarat pà knappt 2 timmar i stället för 3h15, sà det gick nog bra. Vi inväntar kompisen fràn Madagascar men jag har ingen aning om när han anländer. Tänker inte gà och trampa hemma i alla fall. Har tittat runt pà praktiska detaljer för storebrors resa pà söndag och känner mig som värsta sekreteraren och är jädrans trött pà att curla alla männen i familjen. Känner nästan pà att bara lämna honom vid flyget pà söndag och hejdà.
    Ha en fin dag!
  6. 3
    Vad kul med Lox-besök! Här blev det sommarlov hurra. Provet i morse blev avklarat pà knappt 2 timmar i stället för 3h15, sà det gick nog bra. Vi inväntar kompisen fràn Madagascar men jag har ingen aning om när han anländer. Tänker inte gà och trampa hemma i alla fall. Har tittat runt pà praktiska detaljer för storebrors resa pà söndag och känner mig som värsta sekreteraren och är jädrans trött pà att curla alla männen i familjen. Känner nästan pà att bara lämna honom vid flyget pà söndag och hejdà.
    Ha en fin dag!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar