Vilken rolig helg! Klassåterträff 29 år
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Vilken rolig helg! Klassåterträff 29 år

    år sedan jag tog studenten hade jag återträff med mina kasskompisar...så himla kul:-) och igår vad jag på Bråvalla:-) Hoppas att ni också gjort nått skojigt:-)
    Hjärtat har sina skäl som förnuftet aldrig kan fatta. Risp rasp och ingenting var sig längre likt.

    Jag är bäst, ingen protest! :-)

    Har en blogg.

    www.tisdags.blogg.se





  2. 1
    Vilken rolig helg! Klassåterträff 29 år år sedan jag tog studenten hade jag återträff med mina kasskompisar...så himla kul:-) och igår vad jag på Bråvalla:-) Hoppas att ni också gjort nått skojigt:-)
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2
    Låter kul!

    Jag har varit förkyld i 10 dagar och rätt hängig och inatt fick jag så ont i magen att jag inte kunde sova och funderade på vilken dödlig åkomma jag har. Det har som tur var släppt lite.

    Vi packar och far på barnsemester i några dagar till dina trakter. Jag hoppas jag mår ok imorgon.

    Annars så flög det in en stor fågel, ja inte jättestor men någon kråkunge eller så, in i vårt fönster idag. Pang sa det och jag såg hur den föll ned mot marken och sen gick den runt därnere lite lagom yr tror jag. Tror att fågelungarna på balkongen lämnade boet under natten för de verkar vara borta.
  4. 2
    Låter kul!

    Jag har varit förkyld i 10 dagar och rätt hängig och inatt fick jag så ont i magen att jag inte kunde sova och funderade på vilken dödlig åkomma jag har. Det har som tur var släppt lite.

    Vi packar och far på barnsemester i några dagar till dina trakter. Jag hoppas jag mår ok imorgon.

    Annars så flög det in en stor fågel, ja inte jättestor men någon kråkunge eller så, in i vårt fönster idag. Pang sa det och jag såg hur den föll ned mot marken och sen gick den runt därnere lite lagom yr tror jag. Tror att fågelungarna på balkongen lämnade boet under natten för de verkar vara borta.
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    V har massor skatungar utanför oss nu, så det verkar som fågelungarna lämnar sina bon nu ja. Det ska bli bra väder här nere i mina trakter så hoppas ni får ta del av det och det stämmer. jag jobbar 14 dagar till:-) krya på dig!
  6. 3
    V har massor skatungar utanför oss nu, så det verkar som fågelungarna lämnar sina bon nu ja. Det ska bli bra väder här nere i mina trakter så hoppas ni får ta del av det och det stämmer. jag jobbar 14 dagar till:-) krya på dig!
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Återträff efter 29 år? Det var väl lite udda
    Jag har också haft en bra helg, hunnit prata med alla mina barn (ingen bor ju hemma nu för tiden), spenderat tid med maken utan sällskap av andra, varit på kalas och träffat lite mostrar, träffat mina föräldrar, varit på bokcirkelsträff, klippt gräset, lagat matlådor, varit och badat/solat (jag badade inte men dottern och hunden var i vattnet) och slappat. Kunde nog inte ha varit en bättre helg tror jag
  8. 4
    Återträff efter 29 år? Det var väl lite udda
    Jag har också haft en bra helg, hunnit prata med alla mina barn (ingen bor ju hemma nu för tiden), spenderat tid med maken utan sällskap av andra, varit på kalas och träffat lite mostrar, träffat mina föräldrar, varit på bokcirkelsträff, klippt gräset, lagat matlådor, varit och badat/solat (jag badade inte men dottern och hunden var i vattnet) och slappat. Kunde nog inte ha varit en bättre helg tror jag
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Låter som att du haft en härlig helg...:-) ja vi är lite udda:-) Vissa hade jag faktiskt inte sett sedan vi tog studenten:-)
  10. 5
    Låter som att du haft en härlig helg...:-) ja vi är lite udda:-) Vissa hade jag faktiskt inte sett sedan vi tog studenten:-)
  11. Medlem sedan
    Nov 2000
    #6
    Vad kul det låter!

    Själv har jag jobbat och jobbat. Ska snart ge mig iväg för fjärde jobbnatten av 5. Hann dock med en grillkväll på vätterstranden igår innan jobbet, tillsammans med ett helt gäng galna människor ifrån en FB-grupp. Superkul!
  12. 6
    Vad kul det låter!

    Själv har jag jobbat och jobbat. Ska snart ge mig iväg för fjärde jobbnatten av 5. Hann dock med en grillkväll på vätterstranden igår innan jobbet, tillsammans med ett helt gäng galna människor ifrån en FB-grupp. Superkul!
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #7
    vad kul! Möten med människor är så härligt:-) och att internet kan fåihop människor! tex du och jag hade ju aldrig träffat varandra annars:-)
  14. 7
    vad kul! Möten med människor är så härligt:-) och att internet kan fåihop människor! tex du och jag hade ju aldrig träffat varandra annars:-)
  15. MyFirefly
    #8
    Mkt fotboll. Spelade i fredags, såg på TV igår, såg live idag.
  16. 8
    Mkt fotboll. Spelade i fredags, såg på TV igår, såg live idag.
  17. Medlem sedan
    Jan 2004
    #9
    Jag har nog bara träffat 1 från min gymnasieklass och det är 26 år sen vi tog studenten.
  18. 9
    Jag har nog bara träffat 1 från min gymnasieklass och det är 26 år sen vi tog studenten.
  19. Medlem sedan
    Aug 2006
    #10
    Live var bäst va? Eller såg du U21 igår de var duktiga:-)
  20. 10
    Live var bäst va? Eller såg du U21 igår de var duktiga:-)
  21. Medlem sedan
    Aug 2006
    #11
    Jag träffar på en del ibland men en del... Det märkliga var ändå att de var sig så lika:-) Det kändes inte som att vi varit ifrån varandra så länge:-)
  22. 11
    Jag träffar på en del ibland men en del... Det märkliga var ändå att de var sig så lika:-) Det kändes inte som att vi varit ifrån varandra så länge:-)
  23. MyFirefly
    #12
    U21 på TV var bäst. Annars är spela själv roligast.
  24. 12
    U21 på TV var bäst. Annars är spela själv roligast.
  25. Medlem sedan
    Aug 2006
    #13
    Ja de var riktigt duktiga igår jag såg inte men såg nått litet idag om det:-) jag varpå Bråvalla festivalen, för första gången i mitt liv. Är du duktig på att spelA?
  26. 13
    Ja de var riktigt duktiga igår jag såg inte men såg nått litet idag om det:-) jag varpå Bråvalla festivalen, för första gången i mitt liv. Är du duktig på att spelA?
  27. Pyssling
    #14
    Jag var också på Bråvalla igår, när KSMB skulle spela för första gången på typ 30 år så var man ju tvungen att åka dit

    Idag har jag spenderat dagen i bilen på väg till Skåne, nu är vi framme och sitter och njuter ute i det fina vädret och planerar vad vi ska göra i veckan. Hoppas på en härlig semestervecka här på Österlen

    Klassåterträff låter kul, jag gick aldrig på gymnasiet så någon sådan återträff har jag aldrig varit på, men vi har haft en med vår klass från 9:an en gång, det var roligt!
  28. 14
    Jag var också på Bråvalla igår, när KSMB skulle spela för första gången på typ 30 år så var man ju tvungen att åka dit

    Idag har jag spenderat dagen i bilen på väg till Skåne, nu är vi framme och sitter och njuter ute i det fina vädret och planerar vad vi ska göra i veckan. Hoppas på en härlig semestervecka här på Österlen

    Klassåterträff låter kul, jag gick aldrig på gymnasiet så någon sådan återträff har jag aldrig varit på, men vi har haft en med vår klass från 9:an en gång, det var roligt!
  29. MyFirefly
    #15
    Tillräckligt
  30. 15
    Tillräckligt
  31. Medlem sedan
    May 2004
    #16

    Nä inget skoj här...

    så direkt. Har mest dumsurfat och slappat. Igår var jag ordentligt bakis så jag gjorde inte många knop.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  32. 16
    Nä inget skoj här... så direkt. Har mest dumsurfat och slappat. Igår var jag ordentligt bakis så jag gjorde inte många knop.
  33. Medlem sedan
    Aug 2006
    #17
    Då hade jag åkt hem:-) var bara där någon timme, lyssnade på Stiftelsen, Backyard babies och några till. var inbjuden som vipgäst så det var ju gratis för mig och min darling... så vi bestämde oss på förmiddagen att vi drar dit, åkte gratis på pendeln och spårvagnen fast det gjorde j alla med band på armen:-) Var de bra? :-)
  34. 17
    Då hade jag åkt hem:-) var bara där någon timme, lyssnade på Stiftelsen, Backyard babies och några till. var inbjuden som vipgäst så det var ju gratis för mig och min darling... så vi bestämde oss på förmiddagen att vi drar dit, åkte gratis på pendeln och spårvagnen fast det gjorde j alla med band på armen:-) Var de bra? :-)
  35. Medlem sedan
    Aug 2006
    #18
    Det kan vara skönt också att bara slappa, inte bakis men det var så länge sedan jag var men jag minns att det är rätt hemskt:-)
  36. 18
    Det kan vara skönt också att bara slappa, inte bakis men det var så länge sedan jag var men jag minns att det är rätt hemskt:-)
  37. Medlem sedan
    May 2004
    #19

    Det är bra att....

    vara lite bakis, då har man rensat ur skallen lite.

    Jo det är gott att slappa.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  38. 19
    Det är bra att.... vara lite bakis, då har man rensat ur skallen lite.

    Jo det är gott att slappa.
  39. Kerstimärta
    #20
    Inget skojigt i sikte!!

    Eller jo, Thåström på onsdag.

    Det är ju ganska skojigt. I Dalhalla.

    Härligt med återträff om man vill träffa gamla gymnasiekompisar.
  40. 20
    Inget skojigt i sikte!!

    Eller jo, Thåström på onsdag.

    Det är ju ganska skojigt. I Dalhalla.

    Härligt med återträff om man vill träffa gamla gymnasiekompisar.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar