Äntligen gipsfri
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Äntligen gipsfri

    Äntligen är jag av med gipset, nu ska jag träna upp mitt ben så att jag kan börja använda det och gå som vanligt. Så skönt att äntligen kunna börja träna upp benet.
    Glad idag!
  2. 1
    Äntligen gipsfri Äntligen är jag av med gipset, nu ska jag träna upp mitt ben så att jag kan börja använda det och gå som vanligt. Så skönt att äntligen kunna börja träna upp benet.
    Glad idag!
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2
    Skönt att du blev det lagom till högsommarvärmen! Grattis (eller vad man ska säga haha).
  4. 2
    Skönt att du blev det lagom till högsommarvärmen! Grattis (eller vad man ska säga haha).
  5. Medlem sedan
    Apr 2000
    #3
    Härligt!
  6. 3
    Härligt!
  7. Medlem sedan
    Sep 2003
    #4
    Härligt att vara av med gipset. Har varit gipsad en gang och minns fortfarande hur lätt benet kändes utan gips.
  8. 4
    Härligt att vara av med gipset. Har varit gipsad en gang och minns fortfarande hur lätt benet kändes utan gips.
  9. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #5
    Det är nu det känns rätt förjäkligt, då man märker hur mycket man tappat av styrka och koordinering.
    Jag har fortfarande svårt att göra vissa saker och är fumlig. Då var det ändå tre månader efter sedan jag tog gipset.
    Kämpa på nu.
  10. 5
    Det är nu det känns rätt förjäkligt, då man märker hur mycket man tappat av styrka och koordinering.
    Jag har fortfarande svårt att göra vissa saker och är fumlig. Då var det ändå tre månader efter sedan jag tog gipset.
    Kämpa på nu.
  11. Medlem sedan
    May 2004
    #6
    Just precis, vadmuskeln är ett minne blott, kan inte "rulla" fram på foten som man ska göra när man ska gå. Det är mycket jag måste träna på för att lära mig igen.
  12. 6
    Just precis, vadmuskeln är ett minne blott, kan inte "rulla" fram på foten som man ska göra när man ska gå. Det är mycket jag måste träna på för att lära mig igen.
  13. Pyssling
    #7
    Vad skönt att vara av med det! Hoppas det går bra med träningen nu!
  14. 7
    Vad skönt att vara av med det! Hoppas det går bra med träningen nu!
  15. Medlem sedan
    Mar 2003
    #8
    Härligt! Hur länge har du varit gipsad?
  16. 8
    Härligt! Hur länge har du varit gipsad?
  17. Kerstimärta
    #9
    Grattis till dig med ett ben som du kan använda som vanligt!
  18. 9
    Grattis till dig med ett ben som du kan använda som vanligt!
  19. Medlem sedan
    May 2005
    #10
    Det måste vara jätteskönt, särskilt nu när det äntligen blir varmt!
  20. 10
    Det måste vara jätteskönt, särskilt nu när det äntligen blir varmt!
  21. Medlem sedan
    May 2004
    #11
    6 ½ vecka var jag gipsad!
  22. 11
    6 ½ vecka var jag gipsad!
  23. Medlem sedan
    May 2004
    #12
    Jo det är jätteskönt att ha blivit av med gipset. Har med sjukgymnast fått testat belasta benet, 25 kg orkade jag med, mer än hon trodde att jag skulle orka!
    Nu är det träna som gäller!
  24. 12
    Jo det är jätteskönt att ha blivit av med gipset. Har med sjukgymnast fått testat belasta benet, 25 kg orkade jag med, mer än hon trodde att jag skulle orka!
    Nu är det träna som gäller!
  25. Medlem sedan
    Jan 2004
    #13
    Grattis
  26. 13
    Grattis
  27. Medlem sedan
    Nov 1999
    #14
    Så skönt för dig.
  28. 14
    Så skönt för dig.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar