Dagens gulligaste
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Dagens gulligaste

    är i alla fall den här lilla kycklingen som alldeles nyssens kläcktes i vårt hönshus .

    _SAM2818 kopieraliten.jpg

    Alldeles prickig .
    *I need some fine wine and you, you need to be nicer...*
  2. 1
    Dagens gulligaste är i alla fall den här lilla kycklingen som alldeles nyssens kläcktes i vårt hönshus .

    _SAM2818 kopieraliten.jpg

    Alldeles prickig .
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2
    Å så söt!
  4. 2
    Å så söt!
  5. Pyssling
    #3
    Jättesöt!
  6. 3
    Jättesöt!
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Åh plutt. Jättesöt ju
  8. 4
    Åh plutt. Jättesöt ju
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Men vad coolt, i morse pratade sonen om kycklingar och undrade om inte du hade nån. Nu har du!!
  10. 5
    Men vad coolt, i morse pratade sonen om kycklingar och undrade om inte du hade nån. Nu har du!!
  11. Medlem sedan
    Aug 2011
    #6
    Ja, nu har jag
    Och ja, allihop, den är jättesöt! Eller inte DEN - hon! (Det är ingen hen nämligen.. ..eller tills vidare är hen det eftersom man inte ser på så små vad de är för kön.). Hon (jag kallar henne hon tills vidare) heter i alla fall Barbara.

    Inga fler har kläckts idag, och det är så tyst om de tre resterande äggen så jag tror inte att det kommer fler heller. Men man vet aldrig .
    Lilla Barbara har i alla fall fått flytta ut till eget boende med sin mamma Berta. Prillan, som också ruvar, får ligga kvar på äggen.
  12. 6
    Ja, nu har jag
    Och ja, allihop, den är jättesöt! Eller inte DEN - hon! (Det är ingen hen nämligen.. ..eller tills vidare är hen det eftersom man inte ser på så små vad de är för kön.). Hon (jag kallar henne hon tills vidare) heter i alla fall Barbara.

    Inga fler har kläckts idag, och det är så tyst om de tre resterande äggen så jag tror inte att det kommer fler heller. Men man vet aldrig .
    Lilla Barbara har i alla fall fått flytta ut till eget boende med sin mamma Berta. Prillan, som också ruvar, får ligga kvar på äggen.
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7
    Men åh
  14. 7
    Men åh
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar