Tänkte ladda upp några fina bilder...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2013
    #1

    Tänkte ladda upp några fina bilder...

    ...från Ursholmens fyrplats i Kosterskärgården för att visa vad alla som inte turistar i Bohuslän går miste om, men sajten vägrar ladda upp bilderna, trots att de ligger väl under maxgränsen 8 Mb. Någon som vet hur det skall gå till?
    Vad är en cyniker? En man som vet priset på allt och värdet på ingenting.
    (Oscar Wilde)
  2. 1
    Tänkte ladda upp några fina bilder... ...från Ursholmens fyrplats i Kosterskärgården för att visa vad alla som inte turistar i Bohuslän går miste om, men sajten vägrar ladda upp bilderna, trots att de ligger väl under maxgränsen 8 Mb. Någon som vet hur det skall gå till?
  3. Kerstimärta
    #2
    Jag har också problem med det. Men har funkat om jag gjort skärmklipp av dem och sen crtl-v rakt in i inlägget. Tror det var så jag gjorde iaf.
  4. 2
    Jag har också problem med det. Men har funkat om jag gjort skärmklipp av dem och sen crtl-v rakt in i inlägget. Tror det var så jag gjorde iaf.
  5. Medlem sedan
    Aug 2013
    #3
    Det funkar ju dock inte om man vill ladda upp egna bilder.
  6. 3
    Det funkar ju dock inte om man vill ladda upp egna bilder.
  7. Kerstimärta
    #4
    Jo, ta upp bilden i en fotovisare och så använder du skärmklippverktyget (finns i windows). Då läggs bilden i "crtl-v".
  8. 4
    Jo, ta upp bilden i en fotovisare och så använder du skärmklippverktyget (finns i windows). Då läggs bilden i "crtl-v".
  9. Medlem sedan
    Aug 2013
    #5
    Tja, kopiera och klistra in har jag försökt. Det gick inte. Menar du skärmdump?
  10. 5
    Tja, kopiera och klistra in har jag försökt. Det gick inte. Menar du skärmdump?
  11. Kerstimärta
    #6
    Fan, det funkar inte nu för mig heller. Provade.

    Kanske är det så jag minskat aktuell bild massor och sen gjort ctrl-v?

    Äsch, vad dumt när det blir så tokigt.
  12. 6
    Fan, det funkar inte nu för mig heller. Provade.

    Kanske är det så jag minskat aktuell bild massor och sen gjort ctrl-v?

    Äsch, vad dumt när det blir så tokigt.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar