Min hjärna har tagit semester
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2014
    #1

    Min hjärna har tagit semester

    Dessvärre inte min kropp som just nu är fängslad på kontoret känns det som medan min själ längtar ut i solen.
    . Vi badar på kvällarna och njuter av sommaren. Jobbar några dagar till innan vi går på 7 veckors ledighet 🌞🌻
    Känner dock att min hjärna inte är så effektiv och jag flexar nog ut efter lunch.
    Jobbar ni fortfarande eller lapar ni alla denna ljuvliga sommarsol? I vilket fulla fall . Trevlig sommar!
  2. 1
    Min hjärna har tagit semester Dessvärre inte min kropp som just nu är fängslad på kontoret känns det som medan min själ längtar ut i solen.
    . Vi badar på kvällarna och njuter av sommaren. Jobbar några dagar till innan vi går på 7 veckors ledighet 🌞🌻
    Känner dock att min hjärna inte är så effektiv och jag flexar nog ut efter lunch.
    Jobbar ni fortfarande eller lapar ni alla denna ljuvliga sommarsol? I vilket fulla fall . Trevlig sommar!
  3. Medlem sedan
    Jun 2005
    #2

    Semestervecka 3

    Hade ju hellre börjat nu då det inte var så fint väder första veckorna men men..

    Vi njuter
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  4. 2
    Semestervecka 3 Hade ju hellre börjat nu då det inte var så fint väder första veckorna men men..

    Vi njuter
  5. Pyssling
    #3
    Vi är på Österlen den här veckan, underbart väder och vi njuter verkligen av sommaren

    Börjar dagarna med härliga morgonpromenader på små landsvägar runt huset vi hyr och sen blir det utflykter till små gårdsbutiker, ateljeér och gallerier runt om, försöker hinna med att besöka alla favoritställen vi har här nere.

    Goda luncher och middagar på mysiga restauranger eller picknick på staranden blir det också, vi har ätit så mycket gott de här dagarna

    På söndag åker vi hem och det fina vädret ska tydligen hålla i sig även hemma, jag älskar sommar och sol och jag känner verkligen att jag tankar energi inför hösten såna här härliga sommardagar!

    Hoppas du också får en härlig semester
  6. 3
    Vi är på Österlen den här veckan, underbart väder och vi njuter verkligen av sommaren

    Börjar dagarna med härliga morgonpromenader på små landsvägar runt huset vi hyr och sen blir det utflykter till små gårdsbutiker, ateljeér och gallerier runt om, försöker hinna med att besöka alla favoritställen vi har här nere.

    Goda luncher och middagar på mysiga restauranger eller picknick på staranden blir det också, vi har ätit så mycket gott de här dagarna

    På söndag åker vi hem och det fina vädret ska tydligen hålla i sig även hemma, jag älskar sommar och sol och jag känner verkligen att jag tankar energi inför hösten såna här härliga sommardagar!

    Hoppas du också får en härlig semester
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Så himla ljuvlig är den inte i mitt tycke, den där starka lampan.

    Jag jobbar ett tag till. Fast inte just nu.
  8. 4
    Så himla ljuvlig är den inte i mitt tycke, den där starka lampan.

    Jag jobbar ett tag till. Fast inte just nu.
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Jag jobbar idag och halva dagen imorgon men min hjärna är också på väg in i semester-mode så det är lite snurrigt
  10. 5
    Jag jobbar idag och halva dagen imorgon men min hjärna är också på väg in i semester-mode så det är lite snurrigt
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Min hjärna är nog inte mer i semesterläge än annars men däremot trött dels p g a vädret, dels p g a att saker och ting inte är som de brukar på jobbet och det kräver lite extra av skallen.
  12. 6
    Min hjärna är nog inte mer i semesterläge än annars men däremot trött dels p g a vädret, dels p g a att saker och ting inte är som de brukar på jobbet och det kräver lite extra av skallen.
  13. Gretah
    #7
    Trevlig sommar till dej med, oavsett väder!
  14. 7
    Trevlig sommar till dej med, oavsett väder!
  15. Medlem sedan
    Aug 2005
    #8
    Jag jobbar OCH badar i pool, går härliga skigspromenader, har vattenkrig, solar och myser! Har världens bästa jobb
  16. 8
    Jag jobbar OCH badar i pool, går härliga skigspromenader, har vattenkrig, solar och myser! Har världens bästa jobb
  17. Kerstimärta
    #9
    Just nu är jag ledig.

    Men har liksom inte semester officiellt. Har ett uppdrag som evt ska startas under juli. Så jag är liksom i limbo på ngt sätt.....
  18. 9
    Just nu är jag ledig.

    Men har liksom inte semester officiellt. Har ett uppdrag som evt ska startas under juli. Så jag är liksom i limbo på ngt sätt.....
  19. Medlem sedan
    May 2004
    #10

    Det är fördelen....

    när man sim jag inte har någon hjärna. .

    Gör inte så mycket, sitter och kikar lite och tar några bärs.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  20. 10
    Det är fördelen.... när man sim jag inte har någon hjärna. .

    Gör inte så mycket, sitter och kikar lite och tar några bärs.
  21. Medlem sedan
    Dec 2005
    #11
    Jo jag har jobbat idag efter nästan två veckors semester. Helt död i huvudet är jag och det var segt på jobbet (och varmt). Tog en löptur igårkväll efter en ordentlig förkylning och det känns i kroppen men jag tyckte det gick hyfsat lätt att springa och jag tvingade ned tempot för att inte köra slut på mig.

    Var i östergötland och kikade på djur en sväng i början av veckan. Mysigt värre
  22. 11
    Jo jag har jobbat idag efter nästan två veckors semester. Helt död i huvudet är jag och det var segt på jobbet (och varmt). Tog en löptur igårkväll efter en ordentlig förkylning och det känns i kroppen men jag tyckte det gick hyfsat lätt att springa och jag tvingade ned tempot för att inte köra slut på mig.

    Var i östergötland och kikade på djur en sväng i början av veckan. Mysigt värre
  23. Medlem sedan
    Jun 2004
    #12
    Jobbar fortfarande och är på stranden efter jobb :-) Underbart att bo vid stranden.
    Trevlig sommar :-)
  24. 12
    Jobbar fortfarande och är på stranden efter jobb :-) Underbart att bo vid stranden.
    Trevlig sommar :-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar