Fredag!
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Feb 2001
    #1

    Fredag!

    Tvättmaskinen snurrar. Sambon har àkt iväg för att spendera dagen pà en skolbàt. Han har tänkt ta bàtkörkort och lider varje kväll framför datorn och försöker lära bàtmärken och annat kul. Idag är det praktiska övningar pà Seine hela dagen sà det blir nog roligare. Jag skall pyssla hemma. Skall först göra om storebrors cv. Han har ett jobbintervju kl.12. Han gör mig galen men jag blir alltig lika imponerad av hans driftighet. Han har hittat drömjobbet i Bournemouth sà jag hàller hàrt tummarna att det blir av. Är fortfarande lite förvànad....
    Lillebror är bjuden pà poolpicknick hos en kompis. Han har mànga tjejkompisar vilket jag tycker är väldigt trevligt.
    Jag skall pyssla hemma och fundera pà meny för en middag vi har här i morgon kväll.
  2. 1
    Fredag! Tvättmaskinen snurrar. Sambon har àkt iväg för att spendera dagen pà en skolbàt. Han har tänkt ta bàtkörkort och lider varje kväll framför datorn och försöker lära bàtmärken och annat kul. Idag är det praktiska övningar pà Seine hela dagen sà det blir nog roligare. Jag skall pyssla hemma. Skall först göra om storebrors cv. Han har ett jobbintervju kl.12. Han gör mig galen men jag blir alltig lika imponerad av hans driftighet. Han har hittat drömjobbet i Bournemouth sà jag hàller hàrt tummarna att det blir av. Är fortfarande lite förvànad....
    Lillebror är bjuden pà poolpicknick hos en kompis. Han har mànga tjejkompisar vilket jag tycker är väldigt trevligt.
    Jag skall pyssla hemma och fundera pà meny för en middag vi har här i morgon kväll.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Ni har fullt upp som vanligt! Vad kul att sambon ska fixa båtkort. tycker du om att vara på båt? Jag gillar iden men blir så sjösjuk för minsta lilla våg.

    Solen skiner och jag har jobbat klart för helgen. Borde gå och handla innan barnen ska hämtas. Har lovat att göra två pajer till ett 80 års kalas jag ska på imorgon. Måste även handla present till det kalaset och present till inflyttningfest som jag ska på imorgon kväll. Helst skulle jag vilja ligga på en filt på gräset med en tidning och en kall dricka.

    Vad är det för jobb storebror försöker få?
  4. 2
    Ni har fullt upp som vanligt! Vad kul att sambon ska fixa båtkort. tycker du om att vara på båt? Jag gillar iden men blir så sjösjuk för minsta lilla våg.

    Solen skiner och jag har jobbat klart för helgen. Borde gå och handla innan barnen ska hämtas. Har lovat att göra två pajer till ett 80 års kalas jag ska på imorgon. Måste även handla present till det kalaset och present till inflyttningfest som jag ska på imorgon kväll. Helst skulle jag vilja ligga på en filt på gräset med en tidning och en kall dricka.

    Vad är det för jobb storebror försöker få?
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3
    Han försöker ta bàtkortet sà att vi kan hyra en liten bàt i Spanien i sommar.
    Pà skolan i Bournemouth behöver de en person för att organisera alla events med studenterna under sommaren. Perfekta jobbet fast det blir kanske lite boot-camp stuk över det hela om storebror tar tag i detta.
  6. 3
    Han försöker ta bàtkortet sà att vi kan hyra en liten bàt i Spanien i sommar.
    Pà skolan i Bournemouth behöver de en person för att organisera alla events med studenterna under sommaren. Perfekta jobbet fast det blir kanske lite boot-camp stuk över det hela om storebror tar tag i detta.
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Tummar hålls
  8. 4
    Tummar hålls
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar