Fotbollströjor?????
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2001
    #1

    Fotbollströjor?????

    Alltså den där fotbollsfantasten jag närt vid min barm har skaffat sig en ny idol i Abby Wambach. I ett svagt ögonblick har jag lovat honom att han ska få en sådan fin, tryckt tröja med hennes namn och spelarnummer på meeeeeen....de är ju hopplösa att hitta! Det är inga problem att hosta upp en Messi eller Neymar men det verkar vara mer tunnsått med kvinnonamnen. Måste man verkligen beställa från USA, är det någon som har koll på om man kan handla i Sverige?
    unlearn
  2. 1
    Fotbollströjor????? Alltså den där fotbollsfantasten jag närt vid min barm har skaffat sig en ny idol i Abby Wambach. I ett svagt ögonblick har jag lovat honom att han ska få en sådan fin, tryckt tröja med hennes namn och spelarnummer på meeeeeen....de är ju hopplösa att hitta! Det är inga problem att hosta upp en Messi eller Neymar men det verkar vara mer tunnsått med kvinnonamnen. Måste man verkligen beställa från USA, är det någon som har koll på om man kan handla i Sverige?
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2
    Det brukar finnas ställen där man kan välja tryck på baksidan själv. Dock måste man ju förat ha en usa-tröja.
  4. 2
    Det brukar finnas ställen där man kan välja tryck på baksidan själv. Dock måste man ju förat ha en usa-tröja.
  5. Medlem sedan
    Apr 2001
    #3
    Ja, vi hade ett nästgårds där ungarna tryckte upp Barcelona-tröjor i tid och otid. I rätt färger. Nu har jag letat som en tok, han är störtimponerad av Maier i tyska landslaget också så jag har dumpat frågan på en tysk väninna. Kanske är det större i Tyskland, här verkar det i alla fall vara rätt tunt.
  6. 3
    Ja, vi hade ett nästgårds där ungarna tryckte upp Barcelona-tröjor i tid och otid. I rätt färger. Nu har jag letat som en tok, han är störtimponerad av Maier i tyska landslaget också så jag har dumpat frågan på en tysk väninna. Kanske är det större i Tyskland, här verkar det i alla fall vara rätt tunt.
  7. Medlem sedan
    Dec 2005
    #4
    Tyvärr är det ju så

    En Mosteöm skulle jag vilja ha
  8. 4
    Tyvärr är det ju så

    En Mosteöm skulle jag vilja ha
  9. Medlem sedan
    Dec 2005
    #5
    Moström såklart
  10. 5
    Moström såklart
  11. Medlem sedan
    Sep 2003
    #6
    Antagligen ingen hjälp för dig, men på Gothia cup brukar det finnas försäljningstält på Heden där man kan få valfritt tryck på tröjorna och jag tror att de har olika landslagströjor också.
    Bor du i närheten av Göteborg kan det kanske vara värt att kolla? Gothia Cup är nu 12-18/7.

    Min 17-årings pojkvän håller på att leta efter var man kan få tag i en engelsk landslagströja med Laura Bassets namn och siffra på. (Min dotter är också mittback... )
    Skulle han hitta något bra ställe att handla på ska jag meddela dig det!
  12. 6
    Antagligen ingen hjälp för dig, men på Gothia cup brukar det finnas försäljningstält på Heden där man kan få valfritt tryck på tröjorna och jag tror att de har olika landslagströjor också.
    Bor du i närheten av Göteborg kan det kanske vara värt att kolla? Gothia Cup är nu 12-18/7.

    Min 17-årings pojkvän håller på att leta efter var man kan få tag i en engelsk landslagströja med Laura Bassets namn och siffra på. (Min dotter är också mittback... )
    Skulle han hitta något bra ställe att handla på ska jag meddela dig det!
  13. Medlem sedan
    Apr 2001
    #7
    Jättesnällt!
  14. 7
    Jättesnällt!
  15. Medlem sedan
    Oct 2006
    #8
    Har du kollat ebay?
  16. 8
    Har du kollat ebay?
  17. Medlem sedan
    Apr 2001
    #9
    Ja, en för 90 dollar och insvängd dammodell. Men jag söker vidare där, man vet aldrig vad som kan ploppa upp, tack!
  18. 9
    Ja, en för 90 dollar och insvängd dammodell. Men jag söker vidare där, man vet aldrig vad som kan ploppa upp, tack!
  19. Salander
    #10
    Fotbollsaffaren.se där kan du välja din egen kombination av landslagströja och namn nummer. Dvs du kan få herrtröjan med damnamn eller tvärtom. Damlandslagets egen är ju insvängd i midjan.
  20. 10
    Fotbollsaffaren.se där kan du välja din egen kombination av landslagströja och namn nummer. Dvs du kan få herrtröjan med damnamn eller tvärtom. Damlandslagets egen är ju insvängd i midjan.
  21. Medlem sedan
    Oct 2006
    #11
    Ah, ja insvängt är nog inte riktigt hans grej..

    Konstigt att det inte finns mer, jag menar, det finns ju allsköns grejer annars.
    Kanske kommer mer, om de vinner?

    Erkänner, vet inte ett dugg om fotboll
  22. 11
    Ah, ja insvängt är nog inte riktigt hans grej..

    Konstigt att det inte finns mer, jag menar, det finns ju allsköns grejer annars.
    Kanske kommer mer, om de vinner?

    Erkänner, vet inte ett dugg om fotboll
  23. Medlem sedan
    Apr 2001
    #12
    Den ska vi kolla! Jag trodde att han skulle ändra sig och vilja ha LLOYD på ryggen nu men inte då. Wambach ska det vara.
  24. 12
    Den ska vi kolla! Jag trodde att han skulle ändra sig och vilja ha LLOYD på ryggen nu men inte då. Wambach ska det vara.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar