Hej söndag !
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Hej söndag !

    Solen skiner lagom, övriga familjen förbereder små resor hit eller dit (storasyster är redan ute ur huset) och jag borde tycka att livet är härligt och trevligt. Men jag är mest trött. Jag hostar, är snuvig och har ont i huvudet. Och är lite besviken över att så få svarat på min kalas-inbjudan. Tänker att jag nog var gammalmodig som skickade den med mejl, i semestertider, med en medföljande pdf-fil. Inger läser så'nt.... Jag vet inte.
    Återkommer när jag känner mig trevligare !
  2. 1
    Hej söndag ! Solen skiner lagom, övriga familjen förbereder små resor hit eller dit (storasyster är redan ute ur huset) och jag borde tycka att livet är härligt och trevligt. Men jag är mest trött. Jag hostar, är snuvig och har ont i huvudet. Och är lite besviken över att så få svarat på min kalas-inbjudan. Tänker att jag nog var gammalmodig som skickade den med mejl, i semestertider, med en medföljande pdf-fil. Inger läser så'nt.... Jag vet inte.
    Återkommer när jag känner mig trevligare !
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    Hoppas att dagen blir bättre framöver. Här har den varit verkligen pas terrible. La oss kl.3 och kl.6h15 ringde telefonen om strömavbrott pà fabriken. En av vàra hyresgäster är en leclerc Drive med jättekylrum sà det är alltid lite panik. Sà det var bara att hoppa i bilen ringa till företaget som kan kan starta 20000v grejsen igen. Som tur gick det ganska snabbt. Kl.11 àt vi frukost pà mcdo och sen àkte vi hem igen. Jag àkte och hämtade brorsonen fràn München och halvdö' nu. Skulle gàtt till en kompis för att plocka röda vinbär men det fàr vara för denna gàngen.
    I kväll är det normalt salsa, fàr se om vi orkar....
  4. 2
    Hoppas att dagen blir bättre framöver. Här har den varit verkligen pas terrible. La oss kl.3 och kl.6h15 ringde telefonen om strömavbrott pà fabriken. En av vàra hyresgäster är en leclerc Drive med jättekylrum sà det är alltid lite panik. Sà det var bara att hoppa i bilen ringa till företaget som kan kan starta 20000v grejsen igen. Som tur gick det ganska snabbt. Kl.11 àt vi frukost pà mcdo och sen àkte vi hem igen. Jag àkte och hämtade brorsonen fràn München och halvdö' nu. Skulle gàtt till en kompis för att plocka röda vinbär men det fàr vara för denna gàngen.
    I kväll är det normalt salsa, fàr se om vi orkar....
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar