Helt poppis är det inte att...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Helt poppis är det inte att...

    ... tycka att det är aldeles för olidligt varmt men det är nog okej att hylla kvällsbadandet. Så det gör jag. Igår kväll låg jag i blöt i poolen en god stund, och nu ikväll gick vi ner till stranden för årets första havsbad. Hur skönt som helst, och så slipper man bli lika varm sekunderna efter att man gått upp ur vattnet igen så som på dagen Som sagt, heta sommardagar kan jag vara utan men kvällarna som följer på dem, de är underbara. Och att bo några (långa förvisso) stenkast från havet är inte helt fel.

    Runt 23 grader ska det ha varit i vattnet här vid "vår" strand i helgen, det har värmts upp rejält på bara några dagar.

    11700796_10153385159661912_1122270657085513153_n.jpg
  2. 1
    Helt poppis är det inte att... ... tycka att det är aldeles för olidligt varmt men det är nog okej att hylla kvällsbadandet. Så det gör jag. Igår kväll låg jag i blöt i poolen en god stund, och nu ikväll gick vi ner till stranden för årets första havsbad. Hur skönt som helst, och så slipper man bli lika varm sekunderna efter att man gått upp ur vattnet igen så som på dagen Som sagt, heta sommardagar kan jag vara utan men kvällarna som följer på dem, de är underbara. Och att bo några (långa förvisso) stenkast från havet är inte helt fel.

    Runt 23 grader ska det ha varit i vattnet här vid "vår" strand i helgen, det har värmts upp rejält på bara några dagar.

    11700796_10153385159661912_1122270657085513153_n.jpg
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Nu kom regnet och det är "bara" 23 grader ute
  4. 2
    Nu kom regnet och det är "bara" 23 grader ute
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Vi hade planerat att gräva ur ett dike och lägga dränering i helgen, men det har varit alldeles för varmt för det. Kvällsdopp blev det i fredags, jag dottern och hennes pojkvän (fast han badade inte) och unghunden. Riktigt skönt i vattnet och jag hade gärna gjort om det igår om det inte hade varit för att jag drack vin till maten och efter det får man ju liksom inte köra bil.
    Det är inte ofta jag längtar efter egen pool, men såna här dagar gör jag det
  6. 3
    Vi hade planerat att gräva ur ett dike och lägga dränering i helgen, men det har varit alldeles för varmt för det. Kvällsdopp blev det i fredags, jag dottern och hennes pojkvän (fast han badade inte) och unghunden. Riktigt skönt i vattnet och jag hade gärna gjort om det igår om det inte hade varit för att jag drack vin till maten och efter det får man ju liksom inte köra bil.
    Det är inte ofta jag längtar efter egen pool, men såna här dagar gör jag det
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar