Vinkar lite matt från Södermalm
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #1

    Vinkar lite matt från Södermalm

    Efter en mycket intensiv dag på jobbet. Den som säger att han/hon har semester kommer jag personligen uppsöka i era drömmar som den värsta demonen (sambon påstår att han har mardrömmar i Malmö )
    Nåja, nedräkning, 7 arbetsdagar kvar
  2. 1
    Vinkar lite matt från Södermalm Efter en mycket intensiv dag på jobbet. Den som säger att han/hon har semester kommer jag personligen uppsöka i era drömmar som den värsta demonen (sambon påstår att han har mardrömmar i Malmö )
    Nåja, nedräkning, 7 arbetsdagar kvar
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2
    Jag mumlar bara då så du inte hör att jag har semester? Vad är det för dag idag? Tisdag?
  4. 2
    Jag mumlar bara då så du inte hör att jag har semester? Vad är det för dag idag? Tisdag?
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Hahaha nu fattar jag vad du menar med ditt svar på Facebook
  6. 3
    Hahaha nu fattar jag vad du menar med ditt svar på Facebook
  7. Medlem sedan
    Dec 2005
    #4
    Vinkevink, Jo jag jobbar och har tre dagar kvar. Tempot är dock rätt lågt just nu även om vi ändå ställs inför några prövningar.

    Har sytt lite onödiga plagg ikväll, såna där som hamnar i min ge bort och sälj -låda. Man vet ju aldrig när man behöver ge bort lite hemsytt.

    Nu väntas regn i två dagar så då kan man ju fundera på vad vi ska göra med barnen på jobbet eftersom det blir mycket mindre utetid.

    Du för försöka koppla av. Själv har jag tagit en mojito två kvällar i rad men håller mig på mattan ikväll.
  8. 4
    Vinkevink, Jo jag jobbar och har tre dagar kvar. Tempot är dock rätt lågt just nu även om vi ändå ställs inför några prövningar.

    Har sytt lite onödiga plagg ikväll, såna där som hamnar i min ge bort och sälj -låda. Man vet ju aldrig när man behöver ge bort lite hemsytt.

    Nu väntas regn i två dagar så då kan man ju fundera på vad vi ska göra med barnen på jobbet eftersom det blir mycket mindre utetid.

    Du för försöka koppla av. Själv har jag tagit en mojito två kvällar i rad men håller mig på mattan ikväll.
  9. Medlem sedan
    Oct 2014
    #5
    Åh du skulle stannat till här hos mig på en lunch. Bara en timmes resväg då😉
  10. 5
    Åh du skulle stannat till här hos mig på en lunch. Bara en timmes resväg då😉
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar