Estetisk kirurgi
Kropp & hälsa
  1. Medlem sedan
    May 2015
    #1

    Estetisk kirurgi

    Estetisk kirurgi är ett ämne där åsikterna går isär och som berör många. Hur går era tankar? Vad tycker ni om estetisk kirurgi? Dela gärna med er av era tankar och åsikter!
  2. 1
    Estetisk kirurgi Estetisk kirurgi är ett ämne där åsikterna går isär och som berör många. Hur går era tankar? Vad tycker ni om estetisk kirurgi? Dela gärna med er av era tankar och åsikter!
  3. Medlem sedan
    Oct 2015
    #2
    Tycker att det är ett himla intressant ämne!

    Är öppen för att diskutera det.

    Har själv genomgått två estetiska ingrepp främst i Skåneregionen då och är öppen för fler alternativ längre fram.

    Det som jag dock aldrig får koll på är hur man kan lita på en klinik. Jag har ju inget att gå på förutom massa av vänner och andras åsikter här på nätet? Det ger mig verkligen inte mycket... åsikter är dåligt att få ibland. Vill ta ett eget beslut och vill ha sann info från klinikerna!!
  4. 2
    Tycker att det är ett himla intressant ämne!

    Är öppen för att diskutera det.

    Har själv genomgått två estetiska ingrepp främst i Skåneregionen då och är öppen för fler alternativ längre fram.

    Det som jag dock aldrig får koll på är hur man kan lita på en klinik. Jag har ju inget att gå på förutom massa av vänner och andras åsikter här på nätet? Det ger mig verkligen inte mycket... åsikter är dåligt att få ibland. Vill ta ett eget beslut och vill ha sann info från klinikerna!!
  5. Medlem sedan
    Jan 2009
    #3
    Nej men hej emiliensan, tänker du göra reklam även i detta forum? Med nytt nick då förstår jag. Har sett dig förr att du lägger upp det så. Först frågar du och sedan tipsar du i annat nick. Båda helt okända för oss som hänger här och oftast som svar på inlägg som är väldigt gamla....
    Ha det gott!
  6. 3
    Nej men hej emiliensan, tänker du göra reklam även i detta forum? Med nytt nick då förstår jag. Har sett dig förr att du lägger upp det så. Först frågar du och sedan tipsar du i annat nick. Båda helt okända för oss som hänger här och oftast som svar på inlägg som är väldigt gamla....
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar