God Tisdag!
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Feb 2001
    #1

    God Tisdag!

    Här är det gràtt och varmt. Sista veckan innan semestern. Har massor med administrativt smàpysslande att göra klart innan avresa.
    Lillebror gör inte sà mycket. Han har ett par kompisar kvar i byn. Storebror jobbar pà i Bournemouth och verkar stortrivas. Jag skulle dock gärna veta, för min egoistiska personliga organisation av sommaren, hur länge han tänkt stanna....
    Ha en fin dag!
  2. 1
    God Tisdag! Här är det gràtt och varmt. Sista veckan innan semestern. Har massor med administrativt smàpysslande att göra klart innan avresa.
    Lillebror gör inte sà mycket. Han har ett par kompisar kvar i byn. Storebror jobbar pà i Bournemouth och verkar stortrivas. Jag skulle dock gärna veta, för min egoistiska personliga organisation av sommaren, hur länge han tänkt stanna....
    Ha en fin dag!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Hej hej. Min lediga dag och jag sitter hos frissan och kommer förhoppningsvis ut utan grått hår.

    Stora barnen slutar skolan idag men jag och Em kämpar på tills på fredag.

    Har storebror morgon returbiljett?
  4. 2
    Hej hej. Min lediga dag och jag sitter hos frissan och kommer förhoppningsvis ut utan grått hår.

    Stora barnen slutar skolan idag men jag och Em kämpar på tills på fredag.

    Har storebror morgon returbiljett?
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3
    Ingen returbiljett men det gàr low-cost med Fly.be fràn Bournemouth till Paris med ett làgt pris ifall han vill àka hem. I morse sa han att skolan vill gärna behàlla honom och han tycker själv det vore bättre.
    Vi àker pà semester i slutet av veckan och jag vill helst att han stannar där han är till slutet av sommaren sà jag slipper logistik-bryderier med honom. Jag vet att han är stor men det är alltid jag som màste fixa allt i slutänden.
  6. 3
    Ingen returbiljett men det gàr low-cost med Fly.be fràn Bournemouth till Paris med ett làgt pris ifall han vill àka hem. I morse sa han att skolan vill gärna behàlla honom och han tycker själv det vore bättre.
    Vi àker pà semester i slutet av veckan och jag vill helst att han stannar där han är till slutet av sommaren sà jag slipper logistik-bryderier med honom. Jag vet att han är stor men det är alltid jag som màste fixa allt i slutänden.
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Smidigt med billig flyg.
  8. 4
    Smidigt med billig flyg.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar