Torsdag igen!
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Feb 2001
    #1

    Torsdag igen!

    Solen skiner. Sambon har àkt till stan för att ta examen.
    Dagens program är fullt med trädgàrsdsröjning, handling och tvätt till lillebror som àker i morgon.
    Vi skall till frissan i em. Jag var där för inte sà länge sen men jag har svàrt att fixa nàgot som liknar en frisyr med senaste klippning sà jag vill klippa mera. Har ingen lust att trixa med fönar under semestern. Dagens lilla ytliga inslag.
  2. 1
    Torsdag igen! Solen skiner. Sambon har àkt till stan för att ta examen.
    Dagens program är fullt med trädgàrsdsröjning, handling och tvätt till lillebror som àker i morgon.
    Vi skall till frissan i em. Jag var där för inte sà länge sen men jag har svàrt att fixa nàgot som liknar en frisyr med senaste klippning sà jag vill klippa mera. Har ingen lust att trixa med fönar under semestern. Dagens lilla ytliga inslag.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Ingen synlig sol här och om man ska tro väderleksrapporter så blir det mycket svalt och blött lagom till vårt sommarlov.

    Ska iväg till skolan nu och när jag kommer hem blir det fullt hus med besök.
  4. 2
    Ingen synlig sol här och om man ska tro väderleksrapporter så blir det mycket svalt och blött lagom till vårt sommarlov.

    Ska iväg till skolan nu och när jag kommer hem blir det fullt hus med besök.
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3
    Kul med besök! Skall ni ha sommarlov i England?
  6. 3
    Kul med besök! Skall ni ha sommarlov i England?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar