Dags för årets KRYSSNINGSHELG 9-11 okt
Vikt
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Dags för årets KRYSSNINGSHELG 9-11 okt

    Vi är ett gäng här inne som under ganska många år nu har åkt på en 24- timmars kryssning och haft en riktigt rolig helg med både träning, shopping,party och massor av prat. Vissa år har vi även gått på musikal på fredagen men det blir det inte i år. Några tjejer har varit med alla år men sedan varierar det från år till år. Vi som inte bor i Stockholm brukar checka in på hotell redan på fredagen för att förlänga helgen så mycket det går. I år ser planen ut så här:
    För de som vill blir det hotellövernattning på Scandic Klara eller något annan Scanic inne i stan på fredagen.
    På lördagen gör man vad man vill under dagen och sedan går vi ombord på Birka Paradise på kvällen och kommer åter till Stockholm ca kl 15.30 på söndagen.
    Kostnaden vet vi inte riktigt än men det brukar bli ca 600 för hotellet/ 700kr för hytt och all mat på båten. Det beror lite på hur många vi blir, vilken hytt man väljer och vilka priser vår egen proffsreseledare Heidi lyckas få fram.
    Det vore verkligen jättekul om fler ville hänga med. Vi brukar alltid ha så himla roligt och det är så kul att träffas så här en gång om året. Så är det någon som tycker att det verkar kul eller vill veta mer så skriv här. Vi har också en fb-sida.
    För min egen del är det här en helg jag ser fram emot hela året. Att få umgås med härliga tjejer, shoppa och sedan dansa hela natten. Komma iväg hemifrån och bara rå om mig själv. Det är toppen tycker jag.
    Så häng på!
    "Imorgon är en annan dag"
  2. 1
    Dags för årets KRYSSNINGSHELG 9-11 okt Vi är ett gäng här inne som under ganska många år nu har åkt på en 24- timmars kryssning och haft en riktigt rolig helg med både träning, shopping,party och massor av prat. Vissa år har vi även gått på musikal på fredagen men det blir det inte i år. Några tjejer har varit med alla år men sedan varierar det från år till år. Vi som inte bor i Stockholm brukar checka in på hotell redan på fredagen för att förlänga helgen så mycket det går. I år ser planen ut så här:
    För de som vill blir det hotellövernattning på Scandic Klara eller något annan Scanic inne i stan på fredagen.
    På lördagen gör man vad man vill under dagen och sedan går vi ombord på Birka Paradise på kvällen och kommer åter till Stockholm ca kl 15.30 på söndagen.
    Kostnaden vet vi inte riktigt än men det brukar bli ca 600 för hotellet/ 700kr för hytt och all mat på båten. Det beror lite på hur många vi blir, vilken hytt man väljer och vilka priser vår egen proffsreseledare Heidi lyckas få fram.
    Det vore verkligen jättekul om fler ville hänga med. Vi brukar alltid ha så himla roligt och det är så kul att träffas så här en gång om året. Så är det någon som tycker att det verkar kul eller vill veta mer så skriv här. Vi har också en fb-sida.
    För min egen del är det här en helg jag ser fram emot hela året. Att få umgås med härliga tjejer, shoppa och sedan dansa hela natten. Komma iväg hemifrån och bara rå om mig själv. Det är toppen tycker jag.
    Så häng på!
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Ser fram emot detta vartenda år! Ska bli lika skoj nu!
  4. 2
    Ser fram emot detta vartenda år! Ska bli lika skoj nu!
  5. Medlem sedan
    Aug 2015
    #3
    Hoppas verkligen kunna haka på!
  6. 3
    Hoppas verkligen kunna haka på!
  7. Medlem sedan
    May 2003
    #4
    Hmm, kanske är dags för mig i år igen. Ska kolla!!
  8. 4
    Hmm, kanske är dags för mig i år igen. Ska kolla!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar