Besviken!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Besviken!

    Det två Empowerkillar inte fixade på en halv eftermiddag igår fixade två andra Empowerkillar på nolltid idag. Jag hann inte ens hälla upp min drink och komma med goda råd! Dessutom gav de bubbelplasten till sonen. JAG ville ju ha!!!

    Det är synd om mig idag...
  2. 1
    Besviken! Det två Empowerkillar inte fixade på en halv eftermiddag igår fixade två andra Empowerkillar på nolltid idag. Jag hann inte ens hälla upp min drink och komma med goda råd! Dessutom gav de bubbelplasten till sonen. JAG ville ju ha!!!

    Det är synd om mig idag...
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2
    Sonen får dela med sig tycker jag. Och drinken kan du dricka ändå medan du smäller bubbelplast
    *I need some fine wine and you, you need to be nicer...*
  4. 2
    Sonen får dela med sig tycker jag. Och drinken kan du dricka ändå medan du smäller bubbelplast
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Han gör inte det! Den är min!!!! säger han bestämt.
  6. 3
    Han gör inte det! Den är min!!!! säger han bestämt.
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Drinken?
  8. 4
    Drinken?
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Nä thank God
  10. 5
    Nä thank God
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Åh bubbelplast som är så kul. Tycker uppriktigt synd om dig nu. Tur att han inte tog drinken också
  12. 6
    Åh bubbelplast som är så kul. Tycker uppriktigt synd om dig nu. Tur att han inte tog drinken också
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #7
    Den har jag inte ens fått själv än...
  14. 7
    Den har jag inte ens fått själv än...
  15. Medlem sedan
    Jan 2004
    #8
    Mäh....
  16. 8
    Mäh....
  17. Medlem sedan
    Nov 1999
    #9
    Jag vill nog hellre ha drinken för mig själv än plasten
  18. 9
    Jag vill nog hellre ha drinken för mig själv än plasten
  19. Medlem sedan
    Aug 2006
    #10
    För mig är det ganska dött lopp 😂
  20. 10
    För mig är det ganska dött lopp 😂
  21. Medlem sedan
    May 2005
    #11
    Så omdömeslöst av dem på alla sätt!
  22. 11
    Så omdömeslöst av dem på alla sätt!
  23. Medlem sedan
    Aug 2006
    #12
    NU har jag tagit min drink. Bestående av Pepsi Max, is, citron och TVÅ sugrör bara för att... Nåt starkare vågar jag inte ta då en familjemedlem är på väg från semestern till sjukhus på hemmaplan för akut operation och jag vill vara redo att rycka in, eller ut, vid behov.

    Bubbelplasten däremot är förlorad.
  24. 12
    NU har jag tagit min drink. Bestående av Pepsi Max, is, citron och TVÅ sugrör bara för att... Nåt starkare vågar jag inte ta då en familjemedlem är på väg från semestern till sjukhus på hemmaplan för akut operation och jag vill vara redo att rycka in, eller ut, vid behov.

    Bubbelplasten däremot är förlorad.
  25. Medlem sedan
    Aug 2006
    #13
    Ja jag vet inte om det finns nån särskild myndighet eller så jag kan kontakta...
  26. 13
    Ja jag vet inte om det finns nån särskild myndighet eller så jag kan kontakta...
  27. Medlem sedan
    May 2005
    #14
    Du kanske kan prova med Allmänna reklammationsnämnden eller Brottsoffermyndigheten. Funkar inte det så finns det väl något som heter Etiknämnden också.
  28. 14
    Du kanske kan prova med Allmänna reklammationsnämnden eller Brottsoffermyndigheten. Funkar inte det så finns det väl något som heter Etiknämnden också.
  29. Medlem sedan
    Aug 2006
    #15
    Jag ska testa...
  30. 15
    Jag ska testa...
  31. Medlem sedan
    Jan 2004
    #16
    Oj hoppas det går bra för familjemedlemmen.
  32. 16
    Oj hoppas det går bra för familjemedlemmen.
  33. Medlem sedan
    Aug 2006
    #17
    Kommer att sova med telefonen i handen inatt känns det som... Det går säkert bra, det är inget livshotande så men ändå...
  34. 17
    Kommer att sova med telefonen i handen inatt känns det som... Det går säkert bra, det är inget livshotande så men ändå...
  35. Medlem sedan
    Jan 2004
    #18
    Det är alltid lite extra nervöst innan man får besked att allt gått bra.
  36. 18
    Det är alltid lite extra nervöst innan man får besked att allt gått bra.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar