10-årsjubileum
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    10-årsjubileum

    I år har jag två viktiga sådana att fira. Ni får rangordna själva.

    - Tio år sedan jag registrerade detta konto på Aff. Tror ni redax har hört av sig och grattat? Nej, inte ens en tulpan har jag fått.

    - Det är också tio år sedan min man och jag blev ett par. Funderar på något vettigare sätt att fira det än att gå och hämta en pizza runt hörnet. Några idéer?

    Man blir inte vuxen, man lär sig bara att uppföra sig.
  2. 1
    10-årsjubileum I år har jag två viktiga sådana att fira. Ni får rangordna själva.

    - Tio år sedan jag registrerade detta konto på Aff. Tror ni redax har hört av sig och grattat? Nej, inte ens en tulpan har jag fått.

    - Det är också tio år sedan min man och jag blev ett par. Funderar på något vettigare sätt att fira det än att gå och hämta en pizza runt hörnet. Några idéer?

  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Amen det fattar du väl själv? Ni ska fira med att ge varandra en tulpan!!!

    Grattis! Till båda sakerna
  4. 2
    Amen det fattar du väl själv? Ni ska fira med att ge varandra en tulpan!!!

    Grattis! Till båda sakerna
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #3
    Inte ens en tulpan??
    Om det hade varit på Emis tid hade du säkert fått en, tillsammans med en kjamiz!

    Men här får du av mig istället: *tulpan*
    *I need some fine wine and you, you need to be nicer...*
  6. 3
    Inte ens en tulpan??
    Om det hade varit på Emis tid hade du säkert fått en, tillsammans med en kjamiz!

    Men här får du av mig istället: *tulpan*
  7. Medlem sedan
    Aug 2011
    #4
    Och grattis till er tioårsdag
    *I need some fine wine and you, you need to be nicer...*
  8. 4
    Och grattis till er tioårsdag
  9. Pyssling
    #5
    Grattis på tioårsdagen!

    Bubbel och några små snittar är tusen gånger godare och festligare än en pizza, jag skulle köra på nåt sånt istället!
  10. 5
    Grattis på tioårsdagen!

    Bubbel och några små snittar är tusen gånger godare och festligare än en pizza, jag skulle köra på nåt sånt istället!
  11. Medlem sedan
    May 2005
    #6
    Aaaaa, ja, det förstås.
  12. 6
    Aaaaa, ja, det förstås.
  13. Medlem sedan
    May 2005
    #7
    Ja, en kjamiz tycker jag man ska få för tio år. Och en tulpan. Är det fem så bara en tulpan.
  14. 7
    Ja, en kjamiz tycker jag man ska få för tio år. Och en tulpan. Är det fem så bara en tulpan.
  15. Medlem sedan
    May 2005
    #8
    Det där med pizza var på skoj, men det fattade du säkert. Serverar jag snittar så frågar han när varmrätten kommer.

    Jag tänkte nog att vi kan gå utanför huset och låta någon annan laga maten vi ska äta.
  16. 8
    Det där med pizza var på skoj, men det fattade du säkert. Serverar jag snittar så frågar han när varmrätten kommer.

    Jag tänkte nog att vi kan gå utanför huset och låta någon annan laga maten vi ska äta.
  17. Pyssling
    #9
    Låter som en bra idé! Hoppas ni hittar nåt mysigt ställe
  18. 9
    Låter som en bra idé! Hoppas ni hittar nåt mysigt ställe
  19. Medlem sedan
    Aug 2011
    #10
    Ja alltså, det får ju inte bli för mycket
  20. 10
    Ja alltså, det får ju inte bli för mycket
  21. Medlem sedan
    Mar 2003
    #11
    Ett helt decennium av intressanta diskussioner är väl värt att fira! Skumpa och skaldjur röstar jag på! Grattis till er!
  22. 11
    Ett helt decennium av intressanta diskussioner är väl värt att fira! Skumpa och skaldjur röstar jag på! Grattis till er!
  23. Medlem sedan
    May 2005
    #12
    Ja, en riktig skaldjursfrossa på något trevligt ställe låter trevligt. I Lissabon kanske.
  24. 12
    Ja, en riktig skaldjursfrossa på något trevligt ställe låter trevligt. I Lissabon kanske.
  25. Medlem sedan
    Nov 1999
    #13
    Grattis på eran dag!
  26. 13
    Grattis på eran dag!
  27. Medlem sedan
    Jan 2004
    #14
    Grattis Hur blev det? Hur firade ni?
  28. 14
    Grattis Hur blev det? Hur firade ni?
  29. Kerstimärta
    #15
    Man ska väl åka iväg och bo fint, äta gott och så. Kanske få massage eller så klättra i träd. Beroende på vad man gillar?
  30. 15
    Man ska väl åka iväg och bo fint, äta gott och så. Kanske få massage eller så klättra i träd. Beroende på vad man gillar?
  31. Salander
    #16
    Vi firade vår 10- åringa bröllopsdag med att cykla över Ålö-Utö och sedan äta på Utl Värdshus plus övernattning på hotellet. Det var mysigt.
  32. 16
    Vi firade vår 10- åringa bröllopsdag med att cykla över Ålö-Utö och sedan äta på Utl Värdshus plus övernattning på hotellet. Det var mysigt.
  33. Medlem sedan
    Aug 2006
    #17
    Jag funderar förresten över sambandet mellan de två händelserna. Du reggade medlemskapet här samma dag som du träffade mannen. Slump? Really?
  34. 17
    Jag funderar förresten över sambandet mellan de två händelserna. Du reggade medlemskapet här samma dag som du träffade mannen. Slump? Really?
  35. Medlem sedan
    May 2005
    #18
    Tack för alla grattis. Försöker utröna om ni främst gratulerar till mitt tioåriga konto på Aff eller tio år med mannen.

    Det var inget jubliéum igår. Det är bara i år. Kontot registrerade jag i maj. Mannen träffade jag efter sommaren. Så ska vi fira det så får det bli till hösten. Jag är lite inne på en långhelg i någon storstad i södra Europa. Barcelona kanske.
  36. 18
    Tack för alla grattis. Försöker utröna om ni främst gratulerar till mitt tioåriga konto på Aff eller tio år med mannen.

    Det var inget jubliéum igår. Det är bara i år. Kontot registrerade jag i maj. Mannen träffade jag efter sommaren. Så ska vi fira det så får det bli till hösten. Jag är lite inne på en långhelg i någon storstad i södra Europa. Barcelona kanske.
  37. Salander
    #19
    Klart vi pratar om Aff medlemskapet. Det andra känns som en parantes
  38. 19
    Klart vi pratar om Aff medlemskapet. Det andra känns som en parantes
  39. Medlem sedan
    May 2005
    #20
  40. 20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar