Semester, stugan och västkusten
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #1

    Semester, stugan och västkusten

    Nu är jag i stugan, ett heldgsregn bidde en toppenfin dag. Sambon är kvar i Malmö, men jag har tagit ut mamma till stugan.
    Inget bad än så länge, funderar på att jag ska ta ett dop efter löprundan i morgon.

    Inga djupa diskussionsfrågor har jag att komma med.
    Men jag ska erkänna ett lagbrott. Igår så fick sonen testa bilkörning för första gången på en nästan övergiven strand. Han har fått körkortstillstånd, men mor och far har ännu inte gått kursen.
    Men det gick bra ändå. 1:a och tvåan gick in, inte något motorstopp och i räknade kuggarna i växellådan endast en gång.
    Vi missade havet och klittrena också.
    För vän av ordning, det är tillåtet med bilar på den stranden
  2. 1
    Semester, stugan och västkusten Nu är jag i stugan, ett heldgsregn bidde en toppenfin dag. Sambon är kvar i Malmö, men jag har tagit ut mamma till stugan.
    Inget bad än så länge, funderar på att jag ska ta ett dop efter löprundan i morgon.

    Inga djupa diskussionsfrågor har jag att komma med.
    Men jag ska erkänna ett lagbrott. Igår så fick sonen testa bilkörning för första gången på en nästan övergiven strand. Han har fått körkortstillstånd, men mor och far har ännu inte gått kursen.
    Men det gick bra ändå. 1:a och tvåan gick in, inte något motorstopp och i räknade kuggarna i växellådan endast en gång.
    Vi missade havet och klittrena också.
    För vän av ordning, det är tillåtet med bilar på den stranden
  3. Medlem sedan
    Aug 2013
    #2
    Hoppas vädret bättrar sig,så att du får en fin vistelse med drägliga bad. Du är ju i varje fall på rätt plats!
  4. 2
    Hoppas vädret bättrar sig,så att du får en fin vistelse med drägliga bad. Du är ju i varje fall på rätt plats!
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Såna där små lagöverträdelser gjorde vi också, på en stor tom parkeringsplats. Inte med alla barnen men nåt av dem i alla fall. Sonen fick dessutom prova att starta min bil och få den i rullning när han var bara typ 10-11 år. Men det var på inhägnat område så det är inte ens olagligt då
  6. 3
    Såna där små lagöverträdelser gjorde vi också, på en stor tom parkeringsplats. Inte med alla barnen men nåt av dem i alla fall. Sonen fick dessutom prova att starta min bil och få den i rullning när han var bara typ 10-11 år. Men det var på inhägnat område så det är inte ens olagligt då
  7. Medlem sedan
    Oct 2014
    #4
    Underbart. Västkusten är så fint! Nu var det några år sen vi var där, men riktigt fint. Vilken dröm att ha stuga där
  8. 4
    Underbart. Västkusten är så fint! Nu var det några år sen vi var där, men riktigt fint. Vilken dröm att ha stuga där
  9. Medlem sedan
    Apr 2008
    #5
    Jag har tänkt att dottern skulle få testa på en parkering. Inte i närheten av att ha körkortstillstånd, men detta att fatta hur man gör om bilen måste flyttas, om något händer.
    Det har bara inte blivit av, även om vi sagt att vi ska testa
  10. 5
    Jag har tänkt att dottern skulle få testa på en parkering. Inte i närheten av att ha körkortstillstånd, men detta att fatta hur man gör om bilen måste flyttas, om något händer.
    Det har bara inte blivit av, även om vi sagt att vi ska testa
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Hur är det med maneter nu? Färre än början av sommaren?
  12. 6
    Hur är det med maneter nu? Färre än början av sommaren?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar