Fått mess
Ordet är fritt
  1. MyFirefly
    #1

    Fått mess

    om att jag ska akta mig för vissa medlemmar för att de är påhoppare och mobbare.Fler som fått det?Hur görni? Jag har inte kännnt mig utsatt för dem det är andra som är tristare isåfall men är ni vaksamma?
  2. 1
    Fått mess om att jag ska akta mig för vissa medlemmar för att de är påhoppare och mobbare.Fler som fått det?Hur görni? Jag har inte kännnt mig utsatt för dem det är andra som är tristare isåfall men är ni vaksamma?
  3. Salander
    #2
    Om jag fick et sånt mess skulle jag direkt anmäla det. Låter väldigt obehagligt. Ser du inte vem som skickat det menar du?
  4. 2
    Om jag fick et sånt mess skulle jag direkt anmäla det. Låter väldigt obehagligt. Ser du inte vem som skickat det menar du?
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Alltså jag känner mig kompetent nog att själv kunna avgör om jag tycker folk beter sig illa eller ej så sånt där skulle jag skita i. Om det inte vore nån jag känner väl och litar på, då hade jag nog frågat mer och så men ändå tagit egen ställning.
  6. 3
    Alltså jag känner mig kompetent nog att själv kunna avgör om jag tycker folk beter sig illa eller ej så sånt där skulle jag skita i. Om det inte vore nån jag känner väl och litar på, då hade jag nog frågat mer och så men ändå tagit egen ställning.
  7. MyFirefly
    #4
    Jo nicket syns men jag känner inte igen det men jag är här inte alltid
  8. 4
    Jo nicket syns men jag känner inte igen det men jag är här inte alltid
  9. MyFirefly
    #5
    Skulle anmäla?
  10. 5
    Skulle anmäla?
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Nä.
  12. 6
    Nä.
  13. Medlem sedan
    Aug 2013
    #7
    Nej, har inte fått sådana mess/pm, och skulle definitivt inte bry mig om dem. I likhet med S-JJ känner jag mig fullt kapabel att bedöma andras inlägg själv.
  14. 7
    Nej, har inte fått sådana mess/pm, och skulle definitivt inte bry mig om dem. I likhet med S-JJ känner jag mig fullt kapabel att bedöma andras inlägg själv.
  15. MyFirefly
    #8
    om det vore en kompis
  16. 8
    om det vore en kompis
  17. Salander
    #9
    Mycket märkligt beteende. Känns som om personen inte är riktigt navlad,
  18. 9
    Mycket märkligt beteende. Känns som om personen inte är riktigt navlad,
  19. Medlem sedan
    Aug 2013
    #10
    Som skrev messet, menar du? Jag skulle fortfarande avgöra frågan själv. Det framgår ju rätt tydligt, om någon hoppar på en.
  20. 10
    Som skrev messet, menar du? Jag skulle fortfarande avgöra frågan själv. Det framgår ju rätt tydligt, om någon hoppar på en.
  21. MyFirefly
    #11
    Hur menar du?
  22. 11
    Hur menar du?
  23. MyFirefly
    #12
    ha nej en del gapar ju påhopp för inget
  24. 12
    ha nej en del gapar ju påhopp för inget
  25. Medlem sedan
    Aug 2013
    #13
    Nu förstår jag inte hur du menar. Är det inget, så behöver man ju inte oroa sig. Är det något, så märker man det själv.
  26. 13
    Nu förstår jag inte hur du menar. Är det inget, så behöver man ju inte oroa sig. Är det något, så märker man det själv.
  27. Salander
    #14
    Jag tycker skitsnack i kulisserna är märkligt beteende och jag förstår inte vitsen med ett sånt meddelande.
  28. 14
    Jag tycker skitsnack i kulisserna är märkligt beteende och jag förstår inte vitsen med ett sånt meddelande.
  29. Medlem sedan
    Aug 2013
    #15
    Sedan finns det naturligtvis ingen "objektiv" definition för påhopp. Det är alltid en mycket individuell och subjektiv upplevelse.
  30. 15
    Sedan finns det naturligtvis ingen "objektiv" definition för påhopp. Det är alltid en mycket individuell och subjektiv upplevelse.
  31. Medlem sedan
    Oct 2006
    #16
    Fått ja, men det var länge sen.
    Först se upp för, sen anklagelse om att vara lierad med den jag skulle se upp för.
    Lierad var jag nog, som i vän med, men människan som skrev det trodde nog att det betydde något annat.

    Jag, gjorde inget.
    Barnsligt att leka skolgård "är du vän med henne är du min ovän". Väx upp typ.

    Men, jag anmälde inte. Ser inte vad det skulle bryta mot för regel.
  32. 16
    Fått ja, men det var länge sen.
    Först se upp för, sen anklagelse om att vara lierad med den jag skulle se upp för.
    Lierad var jag nog, som i vän med, men människan som skrev det trodde nog att det betydde något annat.

    Jag, gjorde inget.
    Barnsligt att leka skolgård "är du vän med henne är du min ovän". Väx upp typ.

    Men, jag anmälde inte. Ser inte vad det skulle bryta mot för regel.
  33. Medlem sedan
    Aug 2006
    #17
    Nej det är ju inte emot reglerna att vara barnslig och larvig. Tur för många det
  34. 17
    Nej det är ju inte emot reglerna att vara barnslig och larvig. Tur för många det
  35. MyFirefly
    #18
    Slutade de sen?
  36. 18
    Slutade de sen?
  37. Medlem sedan
    Oct 2014
    #19
    Fått det för många år sen. Ni var det länge sen på det hör forumet. Men inte så länge sen på ett annat.
  38. 19
    Fått det för många år sen. Ni var det länge sen på det hör forumet. Men inte så länge sen på ett annat.
  39. Medlem sedan
    Oct 2006
    #20
    I meddelanden ja.
    Ser ibland gliringar i snacket om det men inte i meddelande.
  40. 20
    I meddelanden ja.
    Ser ibland gliringar i snacket om det men inte i meddelande.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar