Jippi
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 2001
    #1

    Jippi

    Om 2dagar kommer min man och dotter hem. Lämnade kvar dem i Grekland för 2v sen då jag och sonen åkte hem. De har varit där nere i nästan 6v.
    ~~Enjoy The Silence~~
    * -24kg *
  2. 1
    Jippi Om 2dagar kommer min man och dotter hem. Lämnade kvar dem i Grekland för 2v sen då jag och sonen åkte hem. De har varit där nere i nästan 6v.
  3. Medlem sedan
    Aug 2013
    #2
    Trevligt! Till mig kommer det varken hem några frugor eller döttrar eller söner. Någon gång.
  4. 2
    Trevligt! Till mig kommer det varken hem några frugor eller döttrar eller söner. Någon gång.
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #3
    Åh så härligt! Jag förstår att du längtar.

    Jag läste just idag på fb, du vet det där "Minnen från detta datum" eller vad det heter, en statusuppdatering jag gjorde -09 om att nu är det _bara_ två veckor kvar tills min sambo (dåvarande särbo) kommer hem från andra sidan jordklotet. Då hade han varit iväg i fyra veckor. Det kändes som fyra år...

    Men tänk den stunden när ni ses igen . Vilken lycka!
  6. 3
    Åh så härligt! Jag förstår att du längtar.

    Jag läste just idag på fb, du vet det där "Minnen från detta datum" eller vad det heter, en statusuppdatering jag gjorde -09 om att nu är det _bara_ två veckor kvar tills min sambo (dåvarande särbo) kommer hem från andra sidan jordklotet. Då hade han varit iväg i fyra veckor. Det kändes som fyra år...

    Men tänk den stunden när ni ses igen . Vilken lycka!
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Härligt, då blir det kramkalas
  8. 4
    Härligt, då blir det kramkalas
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar