tack för alla tipsen till vandringen
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2009
    #1

    tack för alla tipsen till vandringen

    Nu har jag handlat det blev bl.a. Pasta med ostsås med ex. vildchips (torkat kött), soppa, matvete, pasta med röda linser i tomatsås (äter vi nog i början då tomaterna är tunga), hittade någon kryddblandning för paella och köpte snabbris och musslor till det, salami, ölkorv, parmesan, bröd, ägg, sardiner och iste. Det blir ganska tungt men vi kommer bo på kebnekaise fjällstation i några dagar så till en börja med är det bara dit vi behöver släpa.
    Ha det gott!
  2. 1
    tack för alla tipsen till vandringen Nu har jag handlat det blev bl.a. Pasta med ostsås med ex. vildchips (torkat kött), soppa, matvete, pasta med röda linser i tomatsås (äter vi nog i början då tomaterna är tunga), hittade någon kryddblandning för paella och köpte snabbris och musslor till det, salami, ölkorv, parmesan, bröd, ägg, sardiner och iste. Det blir ganska tungt men vi kommer bo på kebnekaise fjällstation i några dagar så till en börja med är det bara dit vi behöver släpa.
  3. Kerstimärta
    #2
    På Kebne kan ni ju äta i restaurangen samt proviantera upp er.

  4. 2
    På Kebne kan ni ju äta i restaurangen samt proviantera upp er.

  5. Medlem sedan
    Jan 2009
    #3
    Det kommer vi absolut att göra. Det är nog betydligt dyrare att köpa allt där så därför är det bra att släpa en del också. Vandring är inte direkt någon billig semester har jag insett åtminstone inte om man bor i stuga.
    Ha det gott!
  6. 3
    Det kommer vi absolut att göra. Det är nog betydligt dyrare att köpa allt där så därför är det bra att släpa en del också. Vandring är inte direkt någon billig semester har jag insett åtminstone inte om man bor i stuga.
  7. Kerstimärta
    #4
    Men det är så härligt där! Just att man går och går och det är ingen skog. Inget buskage.

    Det varierar i lutning beroende på vartåt man beger sig....
  8. 4
    Men det är så härligt där! Just att man går och går och det är ingen skog. Inget buskage.

    Det varierar i lutning beroende på vartåt man beger sig....
  9. Medlem sedan
    Jan 2009
    #5
    Ja det ska bli härligt även om det verkar som om vädergudarna inte direkt är med oss.
    Ha det gott!
  10. 5
    Ja det ska bli härligt även om det verkar som om vädergudarna inte direkt är med oss.
  11. Kerstimärta
    #6
    Bara det inte spöregnar!
  12. 6
    Bara det inte spöregnar!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar