Dags för den årliga fixarhelgen..
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Dags för den årliga fixarhelgen..

    Så här års får jag alltid lust att styra om hemma. Resten av familjen är på landet och det är bara jag och mina rollar hemma . Årets projekt blir att måla om sovrummet, har baxat ut alla möbler och nu ska jag åka och köpa färg. Frågar ni mig ikväll kommer jag att säga att det är sämsta idéen någonsin men just nu är jag mycket entusiastisk!

    önska mig lycka till!
  2. 1
    Dags för den årliga fixarhelgen.. Så här års får jag alltid lust att styra om hemma. Resten av familjen är på landet och det är bara jag och mina rollar hemma . Årets projekt blir att måla om sovrummet, har baxat ut alla möbler och nu ska jag åka och köpa färg. Frågar ni mig ikväll kommer jag att säga att det är sämsta idéen någonsin men just nu är jag mycket entusiastisk!

    önska mig lycka till!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Lycka till
  4. 2
    Lycka till
  5. Medlem sedan
    Oct 2014
    #3
    Lycka till. Känner igen känslan och jag och maken har projekt måla om hallen när vi kommer hem. Kan sluta i kaos men vi ser det som en team övning 😂
    Just nu övar jag bara på barnens simning här i hettan.
  6. 3
    Lycka till. Känner igen känslan och jag och maken har projekt måla om hallen när vi kommer hem. Kan sluta i kaos men vi ser det som en team övning 😂
    Just nu övar jag bara på barnens simning här i hettan.
  7. Pyssling
    #4
    Lycka till! Mitt senaset projekt var att fixa till skrubben under trappan, precis innanför ytterdörren. Det var masonitväggar och masonitgolv och fullt med skräp. Nu är det vitmålade väggar, ljusgrått golv, hyllor för alla hushållets skor och stång för ytterkläder.

    Alla skor och kläder från hallen har flyttat in dit och i hallen är det numera tomt på kläder och skor, Mycket snyggare och ser fantastiskt prydligt ut när man kommer in genom ytterdörren och hallen bara innehåller en spegel och under den ett litet bord med ett par ljuslyktor på.
    Jag är jättenöjd med mitt projekt, hoppas du blir lika nöjd när du är klar!
  8. 4
    Lycka till! Mitt senaset projekt var att fixa till skrubben under trappan, precis innanför ytterdörren. Det var masonitväggar och masonitgolv och fullt med skräp. Nu är det vitmålade väggar, ljusgrått golv, hyllor för alla hushållets skor och stång för ytterkläder.

    Alla skor och kläder från hallen har flyttat in dit och i hallen är det numera tomt på kläder och skor, Mycket snyggare och ser fantastiskt prydligt ut när man kommer in genom ytterdörren och hallen bara innehåller en spegel och under den ett litet bord med ett par ljuslyktor på.
    Jag är jättenöjd med mitt projekt, hoppas du blir lika nöjd när du är klar!
  9. Medlem sedan
    Nov 2003
    #5
    Tack Valerina!
  10. 5
    Tack Valerina!
  11. Medlem sedan
    Nov 2003
    #6
    Vad härligt det lät! Skönt att träna simning när man slipper förfrysa ändalykten.
  12. 6
    Vad härligt det lät! Skönt att träna simning när man slipper förfrysa ändalykten.
  13. Medlem sedan
    Nov 2003
    #7
    Starkt jobbat. Jag är knappt halvvägs genom strykning no 2 men fick pausa för fot-tvätt. Samma sak varje gång jag målar, jag kliver på en färgklutt och lämnar sedan färgspår lite här och var. Jag skulle också vilja ha en skräpfri hall men det känns avlägset med tre ungar som lämnar gympapåsar, skolväskor och triljoner skor överallt.
  14. 7
    Starkt jobbat. Jag är knappt halvvägs genom strykning no 2 men fick pausa för fot-tvätt. Samma sak varje gång jag målar, jag kliver på en färgklutt och lämnar sedan färgspår lite här och var. Jag skulle också vilja ha en skräpfri hall men det känns avlägset med tre ungar som lämnar gympapåsar, skolväskor och triljoner skor överallt.
  15. Salander
    #8
    Hur gick det ? Håller också på att måla ett rum och tapetsera ett annat. Deadline imorgon kväll för de två rummen. Då måste jag ge mig i kast med nästa två. Hårt schema denna vecka, men bra att få det gjort innan vi bär dit möbler.
    Vad blir det för färg?
  16. 8
    Hur gick det ? Håller också på att måla ett rum och tapetsera ett annat. Deadline imorgon kväll för de två rummen. Då måste jag ge mig i kast med nästa två. Hårt schema denna vecka, men bra att få det gjort innan vi bär dit möbler.
    Vad blir det för färg?
  17. Medlem sedan
    Nov 2003
    #9
    Det gick bra, förutom färgspåren på golvet då, de har jag dock gnuggat bort. Jag har målat gråblått. Rummet har varit vitt de senaste tio åren och nu var jag sugen på lite färg. Ni ska få se imorgon när jag har styrt tillbaka allt!
  18. 9
    Det gick bra, förutom färgspåren på golvet då, de har jag dock gnuggat bort. Jag har målat gråblått. Rummet har varit vitt de senaste tio åren och nu var jag sugen på lite färg. Ni ska få se imorgon när jag har styrt tillbaka allt!
  19. Salander
    #10
    Hann du bli klar idag?! Imponerande. Jag trampar också alltid i färg.
  20. 10
    Hann du bli klar idag?! Imponerande. Jag trampar också alltid i färg.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar