Gretah!
Ordet är fritt
  1. Salander
    #1

    Gretah!

    Har det gått bra?
  2. 1
    Gretah! Har det gått bra?
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Hänger på och undrar detsamma.
  4. 2
    Hänger på och undrar detsamma.
  5. Medlem sedan
    Apr 2001
    #3
    Hoppas jag med!
  6. 3
    Hoppas jag med!
  7. Gretah
    #4
    Gomorron på er!
    Jag vet faktiskt inte hur det har gått :/ Blev opererad efter tretiden och sen var det aldrig någon som berättade hur det gått. Men ont gör det och mycket blod kommer det, så något har de definitivt gjort. Och ny kateter är insatt så den slapp jag inte. Min bästa vän nu är en xylocain gel som bedövar något
  8. 4
    Gomorron på er!
    Jag vet faktiskt inte hur det har gått :/ Blev opererad efter tretiden och sen var det aldrig någon som berättade hur det gått. Men ont gör det och mycket blod kommer det, så något har de definitivt gjort. Och ny kateter är insatt så den slapp jag inte. Min bästa vän nu är en xylocain gel som bedövar något
  9. Medlem sedan
    Nov 1998
    #5
    Hoppas att du vid det här laget har fått veta något om läget och att du mår bättre och kommer att kunna åka hem snart!
  10. 5
    Hoppas att du vid det här laget har fått veta något om läget och att du mår bättre och kommer att kunna åka hem snart!
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Då fortsätter vi hålla tummarna!
  12. 6
    Då fortsätter vi hålla tummarna!
  13. Medlem sedan
    Aug 2013
    #7
    Då är i varje fall narkosen lyckligen förbi. Hoppas du blir kvitt stenarna nu.
  14. 7
    Då är i varje fall narkosen lyckligen förbi. Hoppas du blir kvitt stenarna nu.
  15. Gretah
    #8
    Nä, det gick inte så bra det här Det hade tydligen varit besvärligt. Njuren var väldigt svullen fortfarande sen jag kom in akut i maj med infektion pga sten som fastnat, så den mådde inget bra och då kunde de inte ta stenarna där.
    Katetern var tydligen full av avlagringar, vilket var väldigt ovanligt för en kateter som suttit så kort tid. Vad just det där med avlagringar innebar fattade jag inte riktigt, men det kan ha varit sånt som jag bildar mina stenar av. Men de sprängde stenen i urinledaren iallafall och satte in en ny fin kateter. Den ska bara sitta till 25 aug. Sen ska de kolla min njure efter ytterligare några veckor och när njuren mår bra igen, då blir det ny operation. Så det är vad jag har att se fram emot.
    Drick mycket vatten hörni, så urinvägarna spolas rena!
  16. 8
    Nä, det gick inte så bra det här Det hade tydligen varit besvärligt. Njuren var väldigt svullen fortfarande sen jag kom in akut i maj med infektion pga sten som fastnat, så den mådde inget bra och då kunde de inte ta stenarna där.
    Katetern var tydligen full av avlagringar, vilket var väldigt ovanligt för en kateter som suttit så kort tid. Vad just det där med avlagringar innebar fattade jag inte riktigt, men det kan ha varit sånt som jag bildar mina stenar av. Men de sprängde stenen i urinledaren iallafall och satte in en ny fin kateter. Den ska bara sitta till 25 aug. Sen ska de kolla min njure efter ytterligare några veckor och när njuren mår bra igen, då blir det ny operation. Så det är vad jag har att se fram emot.
    Drick mycket vatten hörni, så urinvägarna spolas rena!
  17. Medlem sedan
    Aug 2006
    #9
    Men vilket elände!
  18. 9
    Men vilket elände!
  19. Medlem sedan
    Aug 2013
    #10
    Det var ju väldigt tråkigt, men bra i alla fall att de fick bort stenen från urinledaren.
  20. 10
    Det var ju väldigt tråkigt, men bra i alla fall att de fick bort stenen från urinledaren.
  21. Kerstimärta
    #11
    Ajdå, vad jobbigt. Inte roligt alls att vakna upp och få de beskeden förstår jag.

  22. 11
    Ajdå, vad jobbigt. Inte roligt alls att vakna upp och få de beskeden förstår jag.

  23. Medlem sedan
    May 2004
    #12
    Tråkigt att det blev så. Hoppas att det blir bättre så nästa operation blir lyckosam!
  24. 12
    Tråkigt att det blev så. Hoppas att det blir bättre så nästa operation blir lyckosam!
  25. Salander
    #13
    Nej vilken otur. Hoppas du får minre besvär med katetern nu när den fungerar.
  26. 13
    Nej vilken otur. Hoppas du får minre besvär med katetern nu när den fungerar.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar