Ngn som provat Edge?
Ordet är fritt
  1. Kerstimärta
    #1

    Ngn som provat Edge?

    Till Windows 10, istället för Explorer?

    Jag har haft massor med problem med AFF i IE, FF och Chrome (olika strul). Men nu med Edge verkar det funka?

    Ngn annan som kollat in detta?
  2. 1
    Ngn som provat Edge? Till Windows 10, istället för Explorer?

    Jag har haft massor med problem med AFF i IE, FF och Chrome (olika strul). Men nu med Edge verkar det funka?

    Ngn annan som kollat in detta?
  3. Medlem sedan
    Feb 2010
    #2
    Har provat men inte med aff en så länge. Jag installerade win 10 på en av mina datorer igår och har bara hunnit kika litegrann än så länge. Hittills gillar jag vad jag sett men det är som vanligt mycket bjäfs som jag kommer att göra allt för att plocka bort.

    För mig funkar aff bäst i Opera. IE, Firefox och Chrome går inte alls. Ska testa med Edge i morgon.
  4. 2
    Har provat men inte med aff en så länge. Jag installerade win 10 på en av mina datorer igår och har bara hunnit kika litegrann än så länge. Hittills gillar jag vad jag sett men det är som vanligt mycket bjäfs som jag kommer att göra allt för att plocka bort.

    För mig funkar aff bäst i Opera. IE, Firefox och Chrome går inte alls. Ska testa med Edge i morgon.
  5. Kerstimärta
    #3
    Spännande att höra dina resultat!

    IE, Chrome och FF är sorgebarn för mig också....
  6. 3
    Spännande att höra dina resultat!

    IE, Chrome och FF är sorgebarn för mig också....
  7. Medlem sedan
    Oct 2006
    #4
    Använt sen i torsdags, även här (för jag _hatar_ Chrome så jag använde IE innan fast det var så instabilt).

    Funkar utmärkt, påminner mig på något sätt om safari (när jag hade mac).
    Kollat in? Näe, man använder väl bara.
  8. 4
    Använt sen i torsdags, även här (för jag _hatar_ Chrome så jag använde IE innan fast det var så instabilt).

    Funkar utmärkt, påminner mig på något sätt om safari (när jag hade mac).
    Kollat in? Näe, man använder väl bara.
  9. Kerstimärta
    #5
    Kollat in och kollat in......provat/upptäckt samma som jag. Att det nya för en gång skull vart bättre. 😀
  10. 5
    Kollat in och kollat in......provat/upptäckt samma som jag. Att det nya för en gång skull vart bättre. 😀
  11. Medlem sedan
    Oct 2006
    #6
    aha, ja jag tycker de oftast har varit bättre. Men ett OS var ett riktigt bottennapp, vilket var det? Äh minns inte, men jag bytte iaf tillbaka den gången. På PC alltså.
    Jag var dessutom aldrig kompis med WIN8, alldeles för mkt app-skit för mig. Vill jag ha appar, använder jag mobilen. Typ så.
  12. 6
    aha, ja jag tycker de oftast har varit bättre. Men ett OS var ett riktigt bottennapp, vilket var det? Äh minns inte, men jag bytte iaf tillbaka den gången. På PC alltså.
    Jag var dessutom aldrig kompis med WIN8, alldeles för mkt app-skit för mig. Vill jag ha appar, använder jag mobilen. Typ så.
  13. Kerstimärta
    #7
    Win8 är jag riktigt ovän med. Allt funkar ovant och inget går att förutspå....
  14. 7
    Win8 är jag riktigt ovän med. Allt funkar ovant och inget går att förutspå....
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar