Polisofficer bojar barn med ADHD
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2004
    #1

    Polisofficer bojar barn med ADHD

    genom att sätta handbojorna runt deras överarmar bakom ryggen (Kentucky, USA):

    http://www.cbsnews.com/news/kentucky...-lawsuit-says/

    The handcuffs were too large to fit around the wrists of the children — an 8-year-old boy and a 9-year-old girl — so the officer put them around their biceps, locking their arms behind them.









  2. 1
    Polisofficer bojar barn med ADHD genom att sätta handbojorna runt deras överarmar bakom ryggen (Kentucky, USA):

    http://www.cbsnews.com/news/kentucky...-lawsuit-says/

    The handcuffs were too large to fit around the wrists of the children — an 8-year-old boy and a 9-year-old girl — so the officer put them around their biceps, locking their arms behind them.









  3. Medlem sedan
    Jun 2005
    #2

    Helt jäkla sjukt

    Jag anser att han borde aldrig mer få jobba med människor.

    Rektorn och den som filmar OM denne vid något tillfälle inte sa till borde också åtalas.

    Stackars barn.

    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  4. 2
    Helt jäkla sjukt Jag anser att han borde aldrig mer få jobba med människor.

    Rektorn och den som filmar OM denne vid något tillfälle inte sa till borde också åtalas.

    Stackars barn.

  5. Medlem sedan
    Jun 2004
    #3
    Ja fruktansvärt, som tortyr.
  6. 3
    Ja fruktansvärt, som tortyr.
  7. Kerstimärta
    #4
    Ser fruktansvärt ut.

    Uppenbarligen behövs det utbildning hur man ska hantera sånt på skolan. Kanske tillsammans med föräldrarna.
  8. 4
    Ser fruktansvärt ut.

    Uppenbarligen behövs det utbildning hur man ska hantera sånt på skolan. Kanske tillsammans med föräldrarna.
  9. Medlem sedan
    Aug 2013
    #5
    Groteskt, oavsett diagnos eller inte.
  10. 5
    Groteskt, oavsett diagnos eller inte.
  11. Gretah
    #6
    Ja, egentligen vet jag inte vad adhd-diagnosen hade med saken att göra. Hade varit precis lika galet om det varit på en "vanlig" trulig unge. Det gällde dessutom små barn, inte stora starka hormonstinna tonåringar som på riktigt skulle kunna skada nån annan.
  12. 6
    Ja, egentligen vet jag inte vad adhd-diagnosen hade med saken att göra. Hade varit precis lika galet om det varit på en "vanlig" trulig unge. Det gällde dessutom små barn, inte stora starka hormonstinna tonåringar som på riktigt skulle kunna skada nån annan.
  13. Medlem sedan
    Jun 2005
    #7
    Ja
  14. 7
    Ja
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar