Blivande höstmamma i Gbg ?
Träffas där ni bor
  1. Medlem sedan
    Jan 2015
    #1

    Blivande höstmamma i Gbg ?

    Hej!
    Är nyfiken på om det finns någon mer som ska bli mamma nu till hösten, eller som redan är mamma och som är sugen på att ses för fika, promenader och annat skoj som man gör när man har blivit förälder / Rebecka
  2. 1
    Blivande höstmamma i Gbg ? Hej!
    Är nyfiken på om det finns någon mer som ska bli mamma nu till hösten, eller som redan är mamma och som är sugen på att ses för fika, promenader och annat skoj som man gör när man har blivit förälder / Rebecka
  3. Medlem sedan
    Jun 2015
    #2
    Hej! Blivande mamma i oktober. Bor i Majorna. När väntar du?
  4. 2
    Hej! Blivande mamma i oktober. Bor i Majorna. När väntar du?
  5. Medlem sedan
    Jul 2015
    #3
    Hej jag blir mamma i oktober gärna träffar någon som är i liknande situation. Bor i Partille./ Diana
  6. 3
    Hej jag blir mamma i oktober gärna träffar någon som är i liknande situation. Bor i Partille./ Diana
  7. Medlem sedan
    Jan 2015
    #4
    Det är tänkt att hon ska komma den 24 sep. Så det är nära nu. Vilket datum har du?
  8. 4
    Det är tänkt att hon ska komma den 24 sep. Så det är nära nu. Vilket datum har du?
  9. Medlem sedan
    Jan 2015
    #5
    Hade varit trevligt att gå ihop en träff med er längre fram i höst
  10. 5
    Hade varit trevligt att gå ihop en träff med er längre fram i höst
  11. Medlem sedan
    Jul 2015
    #6
    Hej jag har beräknat till 22 oktober vad tycker ni att kanske göra liten träff/fika men snart blivande mammor?
  12. 6
    Hej jag har beräknat till 22 oktober vad tycker ni att kanske göra liten träff/fika men snart blivande mammor?
  13. Medlem sedan
    Jun 2015
    #7
    BF 18/10 så det närmar sig gå gärna med i FB gruppen "blivande mammor i göteborg hösten 2015" vi har planerat en fika för tisdag 22/9 kl 10:30 på Café Zenit i Majorna. Kom med om ni kan!
  14. 7
    BF 18/10 så det närmar sig gå gärna med i FB gruppen "blivande mammor i göteborg hösten 2015" vi har planerat en fika för tisdag 22/9 kl 10:30 på Café Zenit i Majorna. Kom med om ni kan!
  15. Medlem sedan
    Jan 2015
    #8
    Vad bra att det finns grupper på fb. Har dock lite svårt att hitta den du skrev om.
    Går det att länka den hit tro?
  16. 8
    Vad bra att det finns grupper på fb. Har dock lite svårt att hitta den du skrev om.
    Går det att länka den hit tro?
  17. Medlem sedan
    Jun 2015
    #9
    Testa denna https://www.facebook.com/groups/1536...ref=ts&fref=ts annars sök på namnet utan i. "Blivande mammor göteborg hösten 2015" eller hitta mig HannahBe så bjuder jag in dig. Sök på mailen om jag är svår att hitta [email protected]
  18. 9
    Testa denna https://www.facebook.com/groups/1536...ref=ts&fref=ts annars sök på namnet utan i. "Blivande mammor göteborg hösten 2015" eller hitta mig HannahBe så bjuder jag in dig. Sök på mailen om jag är svår att hitta [email protected]
  19. Medlem sedan
    Jan 2015
    #10
    Tack!
    Fungerade bra att klicka på länken.
  20. 10
    Tack!
    Fungerade bra att klicka på länken.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar