hej måndag!
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    hej måndag!

    Här vräker regnet ner och det tänker nog inte sluta på hela dagen. Hade tänkt åka till IKEA och köpa bokhyllor men sov illa så ska se hur det känns efter lite kaffe.

    Hoppas HiB känner sig starkare idag. Kämpa på.
  2. 1
    hej måndag! Här vräker regnet ner och det tänker nog inte sluta på hela dagen. Hade tänkt åka till IKEA och köpa bokhyllor men sov illa så ska se hur det känns efter lite kaffe.

    Hoppas HiB känner sig starkare idag. Kämpa på.
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2
    jag försöker öva finmotoriken, men oj vad vad det är svårt ocj tröttsamt ! försöker också acceptera att det här kommer att ta mycket öer tid äm jag ömskar,
  4. 2
    jag försöker öva finmotoriken, men oj vad vad det är svårt ocj tröttsamt ! försöker också acceptera att det här kommer att ta mycket öer tid äm jag ömskar,
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    HiB, det får ta den tid det tar. Kämpa på. Kram
  6. 3
    HiB, det får ta den tid det tar. Kämpa på. Kram
  7. Medlem sedan
    Feb 2001
    #4
    Du känner nog att det inte kan gà snabbare än sà. Hoppas att du har tàlamod. Jag skickade en grej till dig som kan vara till hjälp för finmotoriken om du orkar. Fràga din man. Kram
  8. 4
    Du känner nog att det inte kan gà snabbare än sà. Hoppas att du har tàlamod. Jag skickade en grej till dig som kan vara till hjälp för finmotoriken om du orkar. Fràga din man. Kram
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar