Hej onsdag!
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    Hej onsdag!

    Idag sitter Manu på vägarna i Europa och ikväll är förhoppningsvis familjen fulltalig igen. Jag är grymmeförkyld och försöker kurera mig med hett te.
    "Klaga ej över mörkret. Dra ut huvudet ur röven istället."

    /Mark Levengood
  2. 1
    Hej onsdag! Idag sitter Manu på vägarna i Europa och ikväll är förhoppningsvis familjen fulltalig igen. Jag är grymmeförkyld och försöker kurera mig med hett te.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Åh nej vad tråkigt att du har blivit förkyld.

    Vi har grått och regn. Urtrist när det fortfarande är sommarlov.
  4. 2
    Åh nej vad tråkigt att du har blivit förkyld.

    Vi har grått och regn. Urtrist när det fortfarande är sommarlov.
  5. Medlem sedan
    Oct 2001
    #3
    Sol och blå himmel här. Jag ska slänga in en maskin tvätt. Jag får pussa på oömma ställen på Manu när han kommer ikväll så han slipper bli förkyld han också.
  6. 3
    Sol och blå himmel här. Jag ska slänga in en maskin tvätt. Jag får pussa på oömma ställen på Manu när han kommer ikväll så han slipper bli förkyld han också.
  7. Medlem sedan
    Feb 2001
    #4
    Krya pà dig.
    Här väntar högar med papper som vi inte tittat pà sen i juli. Har redan avverkat ett par.
    Ha en fin dag!
  8. 4
    Krya pà dig.
    Här väntar högar med papper som vi inte tittat pà sen i juli. Har redan avverkat ett par.
    Ha en fin dag!
  9. Medlem sedan
    May 2001
    #5
    Uselrt väder, jag har i princip sovit hela dagen.
  10. 5
    Uselrt väder, jag har i princip sovit hela dagen.
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    HiB. Hoppas du kan sova i natt.
  12. 6
    HiB. Hoppas du kan sova i natt.
  13. Medlem sedan
    Feb 2001
    #7
    Bra! Kroppen kommer att fà sin energi tillbaka pà det viset! Allt repareras och fixas när du sover.
  14. 7
    Bra! Kroppen kommer att fà sin energi tillbaka pà det viset! Allt repareras och fixas när du sover.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar