Hej ,vilken dag det nu är !
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Hej ,vilken dag det nu är !

    Jag äter frukost. Natten har varit ok, Men oj vad minsta anstängning kräver energt,
  2. 1
    Hej ,vilken dag det nu är ! Jag äter frukost. Natten har varit ok, Men oj vad minsta anstängning kräver energt,
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Godmorgon torsdag!

    Vad härligt att läsa att du har ätit frukost! Så långt har jag inte kommit än. Dricker min andra kopp kaffe.

    Grått väder ute så då vägrar jag trädgårdsarbete även om det skulle behövas.

    Varje dag blir du lite starkare.
  4. 2
    Godmorgon torsdag!

    Vad härligt att läsa att du har ätit frukost! Så långt har jag inte kommit än. Dricker min andra kopp kaffe.

    Grått väder ute så då vägrar jag trädgårdsarbete även om det skulle behövas.

    Varje dag blir du lite starkare.
  5. Medlem sedan
    Oct 2001
    #3
    Hej fining! Hoppas dagen blir en god sådan och att du kan känna de framsteg vi kan tyda i din närvaro. Kramar.
  6. 3
    Hej fining! Hoppas dagen blir en god sådan och att du kan känna de framsteg vi kan tyda i din närvaro. Kramar.
  7. Medlem sedan
    Feb 2001
    #4
    Torsdag med ösregn här.
    Det är sà skönt att höra ifràn dig. Det gàr nog framàt med smà steg även om du känner att det är oerhört segt.
    kram
  8. 4
    Torsdag med ösregn här.
    Det är sà skönt att höra ifràn dig. Det gàr nog framàt med smà steg även om du känner att det är oerhört segt.
    kram
  9. Medlem sedan
    Oct 2002
    #5
    Hej! Skön med ok natt. Hoppas frukosten smakade.Även här är det torsdag och ösregn och jag har tillbringat en stor del av dagen i trafikstockningar.
  10. 5
    Hej! Skön med ok natt. Hoppas frukosten smakade.Även här är det torsdag och ösregn och jag har tillbringat en stor del av dagen i trafikstockningar.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar