Nöjd med mig själv :)
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2001
    #1

    Nöjd med mig själv :)

    Jag har varit borta från jobbet så länge att jag har nog litegrand glömt hur det var . Nu har skolorna börjat igen och någon liten klass vore ju roligt att ha så jag hörde av mig mailledes och stängde duktigt av mailen efter två timmar. Inte jobba för mycket, inte be om att misslyckas.

    Sen börjar min hemtelefon ringa. På kvällen . DÅ kom jag ihåg hur det var.

    "Ja, heeej, det här är xx, NU kan jag äntligen diskutera vår elev" (den läraren ringde efter nio på kvällen haha)
    "Du, jag verkar ha glömt ditt nummer men hittade ditt privata så vi kan väl ta det lite snabbt här?" (en helg, lustigt nog hittar man jobbnumret om man googlar också )

    Jag kände mig oerhört duktig som inte svarade på hemtelefonen, eller kastade mig in och slängde iväg ett mail. För det blir aldrig bara ett.

    Det här MÅSTE ju ge några slags vuxenpoäng
    unlearn
  2. 1
    Nöjd med mig själv :) Jag har varit borta från jobbet så länge att jag har nog litegrand glömt hur det var . Nu har skolorna börjat igen och någon liten klass vore ju roligt att ha så jag hörde av mig mailledes och stängde duktigt av mailen efter två timmar. Inte jobba för mycket, inte be om att misslyckas.

    Sen börjar min hemtelefon ringa. På kvällen . DÅ kom jag ihåg hur det var.

    "Ja, heeej, det här är xx, NU kan jag äntligen diskutera vår elev" (den läraren ringde efter nio på kvällen haha)
    "Du, jag verkar ha glömt ditt nummer men hittade ditt privata så vi kan väl ta det lite snabbt här?" (en helg, lustigt nog hittar man jobbnumret om man googlar också )

    Jag kände mig oerhört duktig som inte svarade på hemtelefonen, eller kastade mig in och slängde iväg ett mail. För det blir aldrig bara ett.

    Det här MÅSTE ju ge några slags vuxenpoäng
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2
    Bra gjort!
    Inte göra för mycket redan i början.
  4. 2
    Bra gjort!
    Inte göra för mycket redan i början.
  5. Salander
    #3
    Verkligen vuxenpoäng. Bra gjort!
  6. 3
    Verkligen vuxenpoäng. Bra gjort!
  7. Kerstimärta
    #4
    Så stark! Verkligen, snyggt jobbat!
  8. 4
    Så stark! Verkligen, snyggt jobbat!
  9. Medlem sedan
    Apr 2001
    #5
    Tackar tackar
  10. 5
    Tackar tackar
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar