jaha jag fick vabba i dag
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2014
    #1

    jaha jag fick vabba i dag

    skolan börjar och som ett brev på posten är de båda förkylda och ena killen har feber :/
    Som tur är var min kalender ganska luftig i dag så det " gör inte så mycket".
    De somnade om och jag ska roa mig med att betala räkningar och sen krypa upp i min favoritfåtölj och läsa min bok "Hotellet i hörnet av bitter och ljuv"
    Så det känns som en ganska bra dag framför mig ändå. Kommer sonen hem kan jag dessutom kila till affären och handla och laga fredagsmiddag, annars får maken handla färdigmat på vägen hem från jobbet.
    Om jag kommer till affären så blir det troligen en gravlaxpaj eller en rimmad lax med dillstuvad potatis.
    Gravlax är en av de få sakerna barnen inte äter så då får de en ost o skinkpaj.

    Så vad gör ni i dag då? och vad ska ni äta för fredagsgott?
  2. 1
    jaha jag fick vabba i dag skolan börjar och som ett brev på posten är de båda förkylda och ena killen har feber :/
    Som tur är var min kalender ganska luftig i dag så det " gör inte så mycket".
    De somnade om och jag ska roa mig med att betala räkningar och sen krypa upp i min favoritfåtölj och läsa min bok "Hotellet i hörnet av bitter och ljuv"
    Så det känns som en ganska bra dag framför mig ändå. Kommer sonen hem kan jag dessutom kila till affären och handla och laga fredagsmiddag, annars får maken handla färdigmat på vägen hem från jobbet.
    Om jag kommer till affären så blir det troligen en gravlaxpaj eller en rimmad lax med dillstuvad potatis.
    Gravlax är en av de få sakerna barnen inte äter så då får de en ost o skinkpaj.

    Så vad gör ni i dag då? och vad ska ni äta för fredagsgott?
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Jobbar, men slutar tidigt. Äldsta dottern med pojkvän kommer hem ikväll, vi ska ju ha kräftskiva imorgon.
    Maken ska iväg med jobbet ikväll så jag och ungdomarna ska antingen antingen pizza (från frysdisken eller pizzerian), McDonalds eller Subway. Får se vad vi blir sugna på
  4. 2
    Jobbar, men slutar tidigt. Äldsta dottern med pojkvän kommer hem ikväll, vi ska ju ha kräftskiva imorgon.
    Maken ska iväg med jobbet ikväll så jag och ungdomarna ska antingen antingen pizza (från frysdisken eller pizzerian), McDonalds eller Subway. Får se vad vi blir sugna på
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3
    Ledig idag eftersom jag ska jobba i helgen. Jag har varit på bibblan, tränat (fy vad jobbigt det var), fuljobbat lite (lite mejl, lite telefon), vikt tvätt och -tada- anmält mig till en kurs i franska. Till middag blir det grillad biff med grönsaker, zucchini, majs, lök och tomater tror jag, halloumi och en sallad. Ett glas rödtjut därtill, måste grunda inför kvällens rallyåkning (nej jag ba skoja).
  6. 3
    Ledig idag eftersom jag ska jobba i helgen. Jag har varit på bibblan, tränat (fy vad jobbigt det var), fuljobbat lite (lite mejl, lite telefon), vikt tvätt och -tada- anmält mig till en kurs i franska. Till middag blir det grillad biff med grönsaker, zucchini, majs, lök och tomater tror jag, halloumi och en sallad. Ett glas rödtjut därtill, måste grunda inför kvällens rallyåkning (nej jag ba skoja).
  7. Medlem sedan
    Oct 2014
    #4

    Kör på du !
  8. 4

    Kör på du !
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar