Hej fredag i kalendern!
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Feb 2001
    #1

    Hej fredag i kalendern!

    Ultrasegt idag efter bröllopsfest till 3h30 i natt. Trevligt men ibland känner man sig gammal.
    Hoppas att ni har det gott i era stugor ute i världens.
    Dagens extratanke gàr som vanligt till Brest där jag hoppas att du stàr ut och att det gàr framàt sà smàtt. Sàg en jättefin bild pà flickorna och de har blivit sà stora och vackra.
    Kram alla fina!
  2. 1
    Hej fredag i kalendern! Ultrasegt idag efter bröllopsfest till 3h30 i natt. Trevligt men ibland känner man sig gammal.
    Hoppas att ni har det gott i era stugor ute i världens.
    Dagens extratanke gàr som vanligt till Brest där jag hoppas att du stàr ut och att det gàr framàt sà smàtt. Sàg en jättefin bild pà flickorna och de har blivit sà stora och vackra.
    Kram alla fina!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Jag skulle oxå vara trött efter så sent partande! Här har blå himmel byts ut av grå himmel.
    Barnen har just nu pianolektion. När läraren har gått tänker jag lägga mig en stund med mitt onda huvud.
  4. 2
    Jag skulle oxå vara trött efter så sent partande! Här har blå himmel byts ut av grå himmel.
    Barnen har just nu pianolektion. När läraren har gått tänker jag lägga mig en stund med mitt onda huvud.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar