hej lördag
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    hej lördag

    Jag äter frukost, eller i alla fall något, som skulle kunna vara del av en frukost, men även det känns lite motigt. En fromage blanc med hallonsmak (hallon är inte riktigt min grej). Sen väntar i alla fall favoritfruktsalladen, men den är liten. Tror jag tappar aptiten också för varje måltid börjas med smecta och andra mediciner.
    Vädret är uselt här, sedan flera veckor. Inte för att det gör nån större skillnad för mig....
    Jag antar att jag ska ägna dagen åt att ringa efter bäcken...
    Min husläkare ville visst komma på besök i eftermiddag.
    Det är i en liten värld jag lever...
  2. 1
    hej lördag Jag äter frukost, eller i alla fall något, som skulle kunna vara del av en frukost, men även det känns lite motigt. En fromage blanc med hallonsmak (hallon är inte riktigt min grej). Sen väntar i alla fall favoritfruktsalladen, men den är liten. Tror jag tappar aptiten också för varje måltid börjas med smecta och andra mediciner.
    Vädret är uselt här, sedan flera veckor. Inte för att det gör nån större skillnad för mig....
    Jag antar att jag ska ägna dagen åt att ringa efter bäcken...
    Min husläkare ville visst komma på besök i eftermiddag.
    Det är i en liten värld jag lever...
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Godmorgon Helena!
    Vad glad jag blir av att läsa ditt inlägg. Inte glad att du bara orkar ligga där men glad att du nu faktiskt orkar skriva!

    Varje dag avklarad på sjukhuset är en dag närmare att komma hem

    Vi har vad man skulle kunna kalla för växlande molnighet.
  4. 2
    Godmorgon Helena!
    Vad glad jag blir av att läsa ditt inlägg. Inte glad att du bara orkar ligga där men glad att du nu faktiskt orkar skriva!

    Varje dag avklarad på sjukhuset är en dag närmare att komma hem

    Vi har vad man skulle kunna kalla för växlande molnighet.
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3
    Hej hej! Alltid skönt att höra ifràn dig även om dina dagar inte är sà upplyftande. Hoppas att du fàr trevliga besök i helgen och att du känner att det gàr lite framàt trots allt.
    Ropa om du önskar nàgot!
    Stor kram
  6. 3
    Hej hej! Alltid skönt att höra ifràn dig även om dina dagar inte är sà upplyftande. Hoppas att du fàr trevliga besök i helgen och att du känner att det gàr lite framàt trots allt.
    Ropa om du önskar nàgot!
    Stor kram
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar