Varit i Rom må-tors
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2004
    #1

    Varit i Rom må-tors

    Det var varmt men trevligt :-)
  2. 1
    Varit i Rom må-tors Det var varmt men trevligt :-)
  3. Medlem sedan
    Apr 2001
    #2
    Åh vad roligt! Gjorde du något särskilt, såg något kul, moonade åt påven?
  4. 2
    Åh vad roligt! Gjorde du något särskilt, såg något kul, moonade åt påven?
  5. Medlem sedan
    Jun 2004
    #3
    Haha :-) Var på hard rock café, då några kompisar som gillar det & var i Rom skulle dit (annars hade jag bara ätit italienskt, fast maten var faktiskt god). Var inne på Colosseum/Forum Romanum som vi bara såg utifrån sist. Återsåg Pantheon och Spanska trappan, var i Villa Borghese-parken. Fontana di Trevi var tömd för renovering, men den har jag kort på från förra gången. Åt bruschetta, spaghetti bolognese, risotto med Karl-Johansvamp, cannoli, granita och citronsorbet, pistageglass, cassata, pata negra, ostbricka, samt förstås tiramisu, så jag är nöjd med dagarna :-)
  6. 3
    Haha :-) Var på hard rock café, då några kompisar som gillar det & var i Rom skulle dit (annars hade jag bara ätit italienskt, fast maten var faktiskt god). Var inne på Colosseum/Forum Romanum som vi bara såg utifrån sist. Återsåg Pantheon och Spanska trappan, var i Villa Borghese-parken. Fontana di Trevi var tömd för renovering, men den har jag kort på från förra gången. Åt bruschetta, spaghetti bolognese, risotto med Karl-Johansvamp, cannoli, granita och citronsorbet, pistageglass, cassata, pata negra, ostbricka, samt förstås tiramisu, så jag är nöjd med dagarna :-)
  7. Medlem sedan
    Apr 2001
    #4
    Det låter som en kanonsemester med en himla massa god mat. Pata negra brukar vi ohämmat vräka i oss på Kanarieöarna, hemma är den ju så vrickat dyr att den inte går att överväga ens.
  8. 4
    Det låter som en kanonsemester med en himla massa god mat. Pata negra brukar vi ohämmat vräka i oss på Kanarieöarna, hemma är den ju så vrickat dyr att den inte går att överväga ens.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar