Puckon!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #1

    Puckon!

    Ja, finns det något annat ord? Folk har tydligen tyckt att Havängsdösen var en bra grillplats. Nä men OJ!? Den sprack visst...
    Jaja, den var ju ändå 5.000 år gammal. Suck...

    (http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21332659.ab )

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  2. 1
    Puckon! Ja, finns det något annat ord? Folk har tydligen tyckt att Havängsdösen var en bra grillplats. Nä men OJ!? Den sprack visst...
    Jaja, den var ju ändå 5.000 år gammal. Suck...

    (http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21332659.ab )
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Så fruktansvärt dumt - som om det inte är dumt nog att elda på naturens bara klippor...
  4. 2
    Så fruktansvärt dumt - som om det inte är dumt nog att elda på naturens bara klippor...
  5. Medlem sedan
    Aug 2013
    #3
    Tja, kulturskatter förstörs lite varstans nu. I Syrien spränger IS antika tempel och här grillar historielösa människor på gamla gravar. Vi närmar oss mänsklighetens undergång på flera sätt.
  6. 3
    Tja, kulturskatter förstörs lite varstans nu. I Syrien spränger IS antika tempel och här grillar historielösa människor på gamla gravar. Vi närmar oss mänsklighetens undergång på flera sätt.
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Det finns folk som är helt dumma i huvudet.
  8. 4
    Det finns folk som är helt dumma i huvudet.
  9. Kerstimärta
    #5
    Respektlösheten breder ut sig. Så tror jag, nog vet folk att det inte är fiffigt att elda på stenar.

    Var det inte nånstans en kommun hade forslat bort stenar från en väldigt gammal grav och gjort en grillplats istället förresten? Tycker jag läste ngt om det för en kort tid sedan.
  10. 5
    Respektlösheten breder ut sig. Så tror jag, nog vet folk att det inte är fiffigt att elda på stenar.

    Var det inte nånstans en kommun hade forslat bort stenar från en väldigt gammal grav och gjort en grillplats istället förresten? Tycker jag läste ngt om det för en kort tid sedan.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar