Eget fel eller?
Ordet är fritt
  1. Kerstimärta
    #1

    Eget fel eller?

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21339123.ab

    Om man är på nöjespark och går in i en attraktion och ramlar illa?
  2. 1
    Eget fel eller? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21339123.ab

    Om man är på nöjespark och går in i en attraktion och ramlar illa?
  3. Medlem sedan
    Aug 2013
    #2
    Går inte att bedöma utifrån Aftonbladets uppgifter.
  4. 2
    Går inte att bedöma utifrån Aftonbladets uppgifter.
  5. Kerstimärta
    #3
    Nej förvisso är det ingen brottsplatsberättelse de publicerat.

    Men killen är ganska unik som snubblat där, så liksom. Shit happens.
  6. 3
    Nej förvisso är det ingen brottsplatsberättelse de publicerat.

    Men killen är ganska unik som snubblat där, så liksom. Shit happens.
  7. Medlem sedan
    Aug 2013
    #4
    Helt ärligt känner jag att det är omöjligt att bedöma. Det kan vara en ren och ovanlig olyckshändelse, men det kan också vara bristfällig säkerhet i Tivolis attraktion. Hur skall vi kunna avgöra det?
  8. 4
    Helt ärligt känner jag att det är omöjligt att bedöma. Det kan vara en ren och ovanlig olyckshändelse, men det kan också vara bristfällig säkerhet i Tivolis attraktion. Hur skall vi kunna avgöra det?
  9. Kerstimärta
    #5
    Vi kan inte avgöra. Nej.
  10. 5
    Vi kan inte avgöra. Nej.
  11. Medlem sedan
    Jun 2004
    #6
    Den där Skärselden är nog lite småfarlig ja, tror den ser likadan ut som när jag var barn. Rullande tunnor att krypa in i trappor som rör sig upp och ner och hängbroar som rör sig. Men kul är den, och med tanke på att den nog sett likadan ut i minst 40 år och man har inte hört om några allvarligare skador så.....
  12. 6
    Den där Skärselden är nog lite småfarlig ja, tror den ser likadan ut som när jag var barn. Rullande tunnor att krypa in i trappor som rör sig upp och ner och hängbroar som rör sig. Men kul är den, och med tanke på att den nog sett likadan ut i minst 40 år och man har inte hört om några allvarligare skador så.....
  13. Kerstimärta
    #7
    Jamen jag tänkte lite så. Att visst. Kul. Men man väljer ju själv. Hoppa bungy jump också.
  14. 7
    Jamen jag tänkte lite så. Att visst. Kul. Men man väljer ju själv. Hoppa bungy jump också.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar