Näthatet?
Ordet är fritt
  1. Kerstimärta
    #1

    Näthatet?

    Det skrivs ju på AB om det nu. Hur ungdomar blir näthatade (ibland efter att blivit riktigt hemskt lurade).

    Jag fattar inte att det finns så många hemska ungdomar? Låter ju horribelt.

    Fast vi som beter oss elakt här, kanske våra ungdomar gör samma? Vi som ständigt är i konflikt och hånar andra skribenter. Gör oss lustiga över andra som sagt vi gjort dem ledsna? Som raljerar över våra medskribenters känslor och det de skriver?
  2. 1
    Näthatet? Det skrivs ju på AB om det nu. Hur ungdomar blir näthatade (ibland efter att blivit riktigt hemskt lurade).

    Jag fattar inte att det finns så många hemska ungdomar? Låter ju horribelt.

    Fast vi som beter oss elakt här, kanske våra ungdomar gör samma? Vi som ständigt är i konflikt och hånar andra skribenter. Gör oss lustiga över andra som sagt vi gjort dem ledsna? Som raljerar över våra medskribenters känslor och det de skriver?
  3. Kerstimärta
    #2
    Intressant med denna totala brist på respons.

    Ingen alls som funderar över hur näthatet kan vara så utbrett och vi vuxna kan ha del i det??

    Eller har vuxna ingen del i det?
  4. 2
    Intressant med denna totala brist på respons.

    Ingen alls som funderar över hur näthatet kan vara så utbrett och vi vuxna kan ha del i det??

    Eller har vuxna ingen del i det?
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3

    Njae orkade inte...

    skriva nåt igår men det är inte så märkligt tycker jag, klart vi vuxna har del i det, vi är inte bättre själva.

    Vi har en jävla dubbelmoral i mycket i detta landet.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  6. 3
    Njae orkade inte... skriva nåt igår men det är inte så märkligt tycker jag, klart vi vuxna har del i det, vi är inte bättre själva.

    Vi har en jävla dubbelmoral i mycket i detta landet.
  7. Kerstimärta
    #4
    Ja, ibland orkar man inte. Här var det massivt orka....inte.

    Vi måste förstå vi själva är del i det.
  8. 4
    Ja, ibland orkar man inte. Här var det massivt orka....inte.

    Vi måste förstå vi själva är del i det.
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #5

    Mm men det tror jag...

    många förstår. Fast det var som när de informerade om droger och sånt i skolan, de behövde höra det det var inte där då.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  10. 5
    Mm men det tror jag... många förstår. Fast det var som när de informerade om droger och sånt i skolan, de behövde höra det det var inte där då.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar