Gud, du som inte finns,...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2013
    #1

    Gud, du som inte finns,...

    ...giv mig god sömn åtminstone i natt (eftersom jag skall upp tidigare i morgon).

    God natt, tillgängliga och otillgängliga snackdeltagare.
    Vad är en cyniker? En man som vet priset på allt och värdet på ingenting.
    (Oscar Wilde)
  2. 1
    Gud, du som inte finns,... ...giv mig god sömn åtminstone i natt (eftersom jag skall upp tidigare i morgon).

    God natt, tillgängliga och otillgängliga snackdeltagare.
  3. Medlem sedan
    Nov 1998
    #2
    Hoppas att du somnade ...
  4. 2
    Hoppas att du somnade ...
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3
    Ja, hoppas du lyckades somna. Själv hade jag nog somnat vid det laget, men vaknade klockan 3 och kunde inte somna om utan började oroa mig för mitt barns oro över alla redovisningar som krävs av skolan. Inte så konstruktivt att fundera över sådan kl 3 på natten
  6. 3
    Ja, hoppas du lyckades somna. Själv hade jag nog somnat vid det laget, men vaknade klockan 3 och kunde inte somna om utan började oroa mig för mitt barns oro över alla redovisningar som krävs av skolan. Inte så konstruktivt att fundera över sådan kl 3 på natten
  7. Medlem sedan
    Aug 2013
    #4
    Blev tyvärr inte så mycket sömn. Fyra timmar, kanske. Ledsamt att det inte blev så mycket för dig heller.
  8. 4
    Blev tyvärr inte så mycket sömn. Fyra timmar, kanske. Ledsamt att det inte blev så mycket för dig heller.
  9. Medlem sedan
    Aug 2013
    #5
    Blev dåligt med det, tyvärr, men tack för omtanken.
  10. 5
    Blev dåligt med det, tyvärr, men tack för omtanken.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar