Hur ska jag berätta?!
Aprilbarn 2016
  1. Medlem sedan
    Jan 2010
    #1

    Hur ska jag berätta?!

    Tog precis 2 test och båda visade positivt. Jag och min man har 2 barn sedan innan födda -12 och -14. Min man är väldigt nöjd med att ha två barn. Han har sagt att han inte vill ha något mer. Kanske i framtiden, men tror det var för att göra mig glad. Då jag själv känt att jag inte vart färdig efter 2 barn, jag vill ha en tredje. Men ändå så har vi inte skyddat oss. Och idag kom ju PLUSSET! Jag har ingen aning om hur han kommer att reagera. Enligt min senaste mens så kommer vi ha bf 28/4.

    Men hur ska jag berätta detta för honom?? Är nervös, glad, ledsen, rädd och lycklig..
  2. 1
    Hur ska jag berätta?! Tog precis 2 test och båda visade positivt. Jag och min man har 2 barn sedan innan födda -12 och -14. Min man är väldigt nöjd med att ha två barn. Han har sagt att han inte vill ha något mer. Kanske i framtiden, men tror det var för att göra mig glad. Då jag själv känt att jag inte vart färdig efter 2 barn, jag vill ha en tredje. Men ändå så har vi inte skyddat oss. Och idag kom ju PLUSSET! Jag har ingen aning om hur han kommer att reagera. Enligt min senaste mens så kommer vi ha bf 28/4.

    Men hur ska jag berätta detta för honom?? Är nervös, glad, ledsen, rädd och lycklig..
  3. Medlem sedan
    Aug 2015
    #2
    Din man har lika stort ansvar i att ni väntar en liten. Berätta för honom. Han blir säkert glad när nyheten har sjunkit in. Ta hand om dig! Kram!
  4. 2
    Din man har lika stort ansvar i att ni väntar en liten. Berätta för honom. Han blir säkert glad när nyheten har sjunkit in. Ta hand om dig! Kram!
  5. Medlem sedan
    Sep 2015
    #3
    jag tycker också att du ska berätta.. Finns väl inget speciellt sätt du måste berätta det på egentligen. Kanske ska du visa Stickan och se vad han har att säga? Förstår att du är i lika mycket chock som han kommer bli. blir nog bra!
  6. 3
    jag tycker också att du ska berätta.. Finns väl inget speciellt sätt du måste berätta det på egentligen. Kanske ska du visa Stickan och se vad han har att säga? Förstår att du är i lika mycket chock som han kommer bli. blir nog bra!
  7. Medlem sedan
    Jan 2010
    #4
    Jag visade en bild på stickorna och en bild från en gravidapp. Respons: Suck. Inte så mycket reaktion faktiskt. Men hoppas att det sjuker in och han blir lika glad som mig snart. För han vet om att jag aldrig skulle göra en abort.
  8. 4
    Jag visade en bild på stickorna och en bild från en gravidapp. Respons: Suck. Inte så mycket reaktion faktiskt. Men hoppas att det sjuker in och han blir lika glad som mig snart. För han vet om att jag aldrig skulle göra en abort.
  9. Medlem sedan
    Sep 2015
    #5
    Håller tummarna för att de löser sig för er!
  10. 5
    Håller tummarna för att de löser sig för er!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar