Jag är så stolt så jag måste prova
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Jag är så stolt så jag måste prova

    att lägga upp bilden på brödet jag bakat idag.
    Eller det är inget avancerat, men de blev himlans goda!
    Ni vet såna där frallor med ost på som man kan köpa i affärn, butiksbakat? Såna är det.




    Sen har jag även gått en liten promenad, suttit ute en stund, läst lite och sen mest vilat.


    Hur har din dag varit?
    *I need some fine wine and you, you need to be nicer...*
  2. 1
    Jag är så stolt så jag måste prova att lägga upp bilden på brödet jag bakat idag.
    Eller det är inget avancerat, men de blev himlans goda!
    Ni vet såna där frallor med ost på som man kan köpa i affärn, butiksbakat? Såna är det.




    Sen har jag även gått en liten promenad, suttit ute en stund, läst lite och sen mest vilat.


    Hur har din dag varit?
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Är det typ brytbröd eller bubbliga bullar? Ser gott om hur som helst.

    Min dag har varit rätt smärtsam ur flesta aspekter men nu har jag tagit mig i kragen och ska veckohandla. Jag i en affär och maken i en annan. Dock avstämt och planerat
  4. 2
    Är det typ brytbröd eller bubbliga bullar? Ser gott om hur som helst.

    Min dag har varit rätt smärtsam ur flesta aspekter men nu har jag tagit mig i kragen och ska veckohandla. Jag i en affär och maken i en annan. Dock avstämt och planerat
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #3
    Det är som frallor som fått jäsa och gräddas tätt intill varandra, alltså brytbröd. Och med riven ost på som smält och sen blivit sådär knaprigt.

    Hoppas att det smärtsamma viker hädan! Gött att få veckohandlat. Vi körde vårt igår.
  6. 3
    Det är som frallor som fått jäsa och gräddas tätt intill varandra, alltså brytbröd. Och med riven ost på som smält och sen blivit sådär knaprigt.

    Hoppas att det smärtsamma viker hädan! Gött att få veckohandlat. Vi körde vårt igår.
  7. Pyssling
    #4
    Jag har varit Ljungby i Småland ett par dagar för att utbildas i ett dataprogram, så jag kom hem idag.
    Att sitta ensam på ett hotellrum på kvällarna har inte känts kul alls, så det är så himla skönt att vara hemma igen!
    Resten av kvällen ska jag bara njuta av att vara hemma, prata ikapp med min man om vad som hänt när jag varit borta och somna tidigt hoppas jag, är så trött efter bilresan hem.

    Bröden ser verkligen goda ut, gott med ost på!
  8. 4
    Jag har varit Ljungby i Småland ett par dagar för att utbildas i ett dataprogram, så jag kom hem idag.
    Att sitta ensam på ett hotellrum på kvällarna har inte känts kul alls, så det är så himla skönt att vara hemma igen!
    Resten av kvällen ska jag bara njuta av att vara hemma, prata ikapp med min man om vad som hänt när jag varit borta och somna tidigt hoppas jag, är så trött efter bilresan hem.

    Bröden ser verkligen goda ut, gott med ost på!
  9. Medlem sedan
    Aug 2011
    #5
    Jag förstår dig verkligen! Hemma bäst... Skönt att det är över för dig för den här gången i alla fall!
    *I need some fine wine and you, you need to be nicer...*
  10. 5
    Jag förstår dig verkligen! Hemma bäst... Skönt att det är över för dig för den här gången i alla fall!
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Jag kommer genast och smakar!
  12. 6
    Jag kommer genast och smakar!
  13. Medlem sedan
    Aug 2011
    #7
    Du bist immer willkommen bei uns!
  14. 7
    Du bist immer willkommen bei uns!
  15. Medlem sedan
    Aug 2006
    #8
    Danke sehr!
  16. 8
    Danke sehr!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar